.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:14:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a6 2.5 tdi 150 km afb - syk lub swist,brak mocy,dymi
PostNapisane: 06.maja.2010 17:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 17:10:50
Posty: 6
Lokalizacja: ateny
wlasnie wrocilem od nie pierwszego juz w ostatnim okresie mechanika. mieszkam w atenach gdzie diesel to moze byc tylko taryfa i mam klopot bo nikt nie wie co sie dzieje.komputer pokazuje ze jest wszystko ok ale samochod nie jezdzi jak 3eba. rano uruchamiajac silnik i ruszajac przez 20 sekund turbo nie zalacza sie ,po jakims czasie sie zalacza i slychac swist ale niewiedomo skad? i slysze ostatnio lekki chrobot w turbo jak dodaje gazu,nie ma nalezytej mocy. mechanik mowi ze zregenerowac turbine by sie przydalo bo auto zrobilo juz 285 tys a wynikiem tego swistu moga byc zapchane katalizatory i przez to mogla sie przedziurawic spirala i gdzies tam ucieka. inny z kolei mowi o zaworze n75. ja sam nie wiem o co chodzi.prosze o jakas rade. dzieki !

Edit by Baskecior: Bardzo proszę przestrzegać zasad ortografii ... Ciężko się to wszystko czyta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 19:24:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zacznij od szukania dziury w dolocie ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 19:41:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 17:10:50
Posty: 6
Lokalizacja: ateny
patrzalem,nawet wymienilem filtr i wyczyscilem przeplywomierz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 21:46:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Szukaj nieszczelności na drodze między turbiną a kolektorem ssącym.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Ostatnio edytowano 06.maja.2010 21:48:02 przez ZiPi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 21:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Dolocik :D

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 12:10:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 17:10:50
Posty: 6
Lokalizacja: ateny
nic z tych rzeczy. wszystko przepatrzone.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 15:00:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
haslo "logi" (statyczne, dynamiczne, BS)... lub telefon do wrozki
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 20:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2009 19:46:11
Posty: 117
Lokalizacja: PL/EL
jak nic podciśnienie nie dochodzi do turbiny, sprawdź czy unosi Ci się sztanga turbiny... jeśli nie unosi się to sprawdź szczelność przewodów jak koledzy wcześniej proponowali

miałem podobny problem: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=102323

_________________
A6 C5 Quattro 2.5 TDI AKE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 11:13:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 17:10:50
Posty: 6
Lokalizacja: ateny
w poniedzialek jade zregenerowac turbine,a dzis pozbylem sie katalizatora :) samochod stal sie duzo mocniejszy ale wczoraj w boschu ze robic 3eba turbo bo dje za duze cisnienie i zobaczymy co dalej bedzie .pozdrawiam i dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: