w nawiązaniu do wątku:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... t=#1368725 .
otóż spotkaliśmy się z Piotrem i zVAGowaliśmy jego AKE [@q/tip]. samochód jest generalnie w dobrym stanie, z tym, że:
- do wymiany WS;
-
nie działał EGR [nie działał, gdyż teraz nie działa w ogóle podciśnienie].
odnośnie tej drugiej przypadłości - postanowiłem podmienić N18, gdyż nie widać było blaszki zaślepiającej rurę, ani też przewód N18<->EGR nie wydawał się być zaślepiony. po podmianie N18 AKE utraciło zupełnie podciśnienie:
- brak jest sterowania T, jak również EGR [948mbar/sztanga w spoczynku na 011BS - brak podciśnienia na przewodzie do T];
- nie występują błędy w sterowniku;
- instalacja podłączana i rozłączana czterokrotnie.
z racji, iż byliśmy pozbawieni narzędzi bardziej specjalistycznych aniżeli chusteczki higieniczne, to poza poprawnością podłączenia i drożnością węży nie sprawdziliśmy nic. moje domysły typy, to:
- paproch, który skutecznie osadził się w jednym z trójników [nie sprawdziliśmy ich drożności];
- brak prądu we wtyczkach [choć wówczas byłyby błędy];
- przypadkiem odłączył się przewód od zbiornika podciśnienia.
każda inna sugestia będzie mile widziana.
pamiętam jak nasz kolega magicos miał identyczny problem - w jego przypadku wystarczyło rozebranie układu i przedmuchanie wszystkiego kompresorem -
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=.
pomimo, że coś takiego zdarzyło mi się pierwszy raz, to nieźle się popisałem...
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)