.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:17:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1.8] Pęknięte pierscionki ?
PostNapisane: 07.maja.2010 19:07:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
Jestem posiadaczem Audi 80 B3 silnik 1.8 benzyna + gaz 112KM i mam problem. Otoz nie jezdzilem nim jakies 3 dni i jak chcialem wyjechac nim z garazu to nie chcial odpalic, wogole nie chcial załapac a kable od swiec byly oszronione. Ale jak juz zalapal pojawil sie inny problem otoz jak jade to nie ma mocy wogole i dziwnie chodzi a jak otwieram korek od wlewu oleju na wlaczonym silniku to strasznie powietrzem dmucha i czuc z niego benzyne nawet wtedy jak samochod chodzi na gazie. Aha...i jakies 2 miesiace temu dostal takiej temperatury ze az sie zagotowal plyn w zbiorniczku od chlodnicy, czy to ma jakies znaczenie z tym co sie dzieje? I od tamtej pory wiatrak sie bardzo pozno zalączal bo dopiero jak przekroczylo 100 stopni. Bylem dzisiaj u mechanika i powiedzial ze najprawdopodobniej skurczyly sie piersionki i cala kompresja idzie na korek od wlewu oleju. Czy to napewno piersionki czy cos jeszcze innego? Oplaca sie wogole robic ten silnik i jaka jest gwarancja ze jeszcze pojezdzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 19:34:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Niech mechanik zmierzy kompresje, to będzie wiadomo o co chodzi.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 20:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2005 18:54:49
Posty: 48
Lokalizacja: okolice Rzeszowa ;) a dokładniej ŁAŃCUT
ZiPi napisał(a):
Niech mechanik zmierzy kompresje, to będzie wiadomo o co chodzi.


Dokładnie. Pewnie przegrzany silnik. Przerabiam ten temat sam- autko stare bierze olej kompresji nie ma. Teraz zastanawiam się czy zmienić pierścienie czy silnik.
PS. a mechanik dupa bo powinien to zrobić od razu pomiar ciśnienia sprężania.

_________________
OOOO 80 B-2 ; R-5 1,9 WN Dzięki pozdrawiam.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 12:34:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
tez myslalem nad kupnem calego silnika i wstawieniem go, byloby bez roboty i bez rozbierania wszystkiego ale z drugiej strony niewiadomo ile ten zakupiony silnik pojezdzi a jak wloże troche kasy w ten to bede chociaz spokojny ze mam zrobione i ze bedzie gadał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 09:18:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Kupilem silnik za 500zl wlozylem z kolega i nie pierdzielilem sie w remonty. Chodzi juz dwa lata i przejechal 15 000km.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 11:48:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
no dobrze wlozyc nowy silnik tak..? ale jak na w niecaly rok zrobilem ponad 10 000km wiec nie wiem ile ten nowy silnik wytrzyma. A co bedzie sie bardziej oplacalo: kupic silnik i poprostu go wlozyc czy ten remontowac?? Bo ja juz sam nie wiem co mam robic i czy mam pchac kase w cos co nie jest oplacalne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 13:41:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Najpierw rozkręć padnięty silnik, będziesz wiedział co padło, pózniej w zalezności co się będzie dalej opłacać - rozejrzyj się za częściami i remontuj albo szukaj drugiego silnika, któremu przed zamontowaniem mozesz zdjąc głowicę i miskę olejową i skontrolować cylindry, panewki żeby w ciemno się nie narobić.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 16:03:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Nie zrobisz sensownego remontu silnika taniej niz 1.5-2 tys zlotych a i tak fachura zawsze cos schrzani. Za samo rozebranie silnika i diagnoze co padlo zaplacisz 300 zl a za 100 zl wiecj kupsz dzialajacy silnik. wsadz ten silnik i zamiataj dalej. Teraz nie oplaca sie remontowac silnikow w autach po 3-4 tys.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2010 18:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
zaprowadzam samochod w piatek do mechnika i sprawdzi co sie stalo dokladnie i wtedy bede myslal czy sie oplaca remontowac czy wstawiac nowy silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2010 21:29:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2009 09:35:55
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin - Choszczno
Jak przegrzałeś silnik i to porządnie to nie zdziwiłbym się jakby głowica na tym ucierpiała. Ja zmieniałem w grudniu motor. Włożylem taki sam jak miałem, zaoszczędzilem tym samym na osprzęcie.

_________________
Łada Samara 2109 1,5 '91 - był
Audi 80 B3 1,8 SF 1987r Pb+LPG -drugie życie z nowym motorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2010 19:12:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
szczerze...to troche boje sie kupowac inny silnik bo niewiadomo co on jest warty i ile sie na nim pojezdzi. Robie sporo km w ciagu roku wiec nie wiem jak bedzie, zobacze jak mechanik rozbierze i sie bede zastanawial co wtedy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2010 21:18:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Jka mechanik to roznierze to juz wtopisz z kosztami ale rob jak chcesz. Krzyz na droge.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 10:05:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
Bylem u mechanika i okazalo sie ze to wcale nie pierscionki... Zaprowadzilem samochdo wczoraj rano i az sie zdziwilem ze tak rowno pracuje i jedzie jak dawniej, prawdopodobnie zawilgly kalbe od wysokiego napiecia i nie palil na jedna swiece i dlatego chodzil nie rowno i dusilo go jak dodawalem gazu. Ale i tak porobie w nim pare rzeczy miedzy innymi: rozrzad, uszczelniacze zaworowe, termostat i czujnik temperatury (bo prawdopodobnie od tych rzeczy dostaje takiej wysokiej temperatury i wiatrak sie za pozno wlącza bo dopiero jak przekroczy 100 stopni), olej i filtry przy okazji i oczywiscie zaleje nowy plyn chlodniczy, i przede wszystkim wszystkie uszczelki nowe. I powinno byc wszystko git ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 10:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
Ahaaa...i zapomnialem dodac ze mierzylem kompresje i na wszystkim tlokach jest po rowno czyli miedzy 9 a 10.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 10:34:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
adameczek88 napisał(a):
Ahaaa...i zapomnialem dodac ze mierzylem kompresje i na wszystkim tlokach jest po rowno czyli miedzy 9 a 10.


To nie za bogato...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 11:17:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
a co Ty chciales do samochodu, ktory ma przejechane 255 000 km i od ponad 10 lat jezdzi na gazie. Myslisz ze bedzie mial 13 jak w nowych samochodach...;/
Ciekawe ile Twoj ma... ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 11:23:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
adameczek88 napisał(a):
a co Ty chciales do samochodu, ktory ma przejechane 255 000 km i od ponad 10 lat jezdzi na gazie. Myslisz ze bedzie mial 13 jak w nowych samochodach...;/
Ciekawe ile Twoj ma... ;D


B3 2.3 ma podobnie przejechane i 12,8 trzyma :peace: Nie chciałem Cie urazić...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 11:33:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Ja bym Ci radzil kupic silnik od firm, ktore zajmuja sie importem takich rzeczy :!!:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 13:15:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
grejf napisał(a):
Ja bym Ci radzil kupic silnik od firm, ktore zajmuja sie importem takich rzeczy :!!:
za 2000 PLN :D - tańszych tam nie mają, bo im się nie opłaca tanimi starociami handlować.
Na szczęście obejdzie się bez wymiany silnika.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2010 14:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 20:07:51
Posty: 19
Lokalizacja: Pińczów
taaaa 12,8...

tez moge mowic ze moj ma 13 ale po co klamac...;/

kupic sobie silnik za 2 000zl do samochodu, ktory jest warty jakies 4 000 to naprawde mądre... Zeby Was nie sklamaC juz za duzo w ten smaochod wlozylem i mam powoli dosc bo w tamtym roku mi padlo cale zawieszenie i wlozylem ponad 1 000zl a teraz znowu silnik a jeszcze jest do roboty elektryka bo tez mi sie pieprzy wiec nie mowice o nowym silniku za 2 000zl bo jakby zliczyc te wszystkie koszta razem bo mialbym caly samochod...ale teraz mi sie nie oplaca go sprzedac bo za duzo kasy i wysilku w niego wlozylem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: