.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:12:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 21:04:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Dzis zauwazylem ze te szarpanie wystepuje najczesciej przy dlugich zakretach,albo na rondzie- Troche dziwne. Tak sobie mysle czy przypadkiem cos mi nie pozamarzalo i dla tego takie efekty- Auto stoi na dworze a juz ponad miesiac temperatury w plusie nie bylo.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 19:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kur... Znow coraz wiecej pojawia sie to falowanie tylko teraz na nizszych obrotach(1000-1200). Zamawiam te piny i wymieniam wszystko. Nie wiem czy jeszcze nie przeczyscic pinow od przeplywki bo moze tez tam jes jakis syf. (choiciaz na drugiej przeplywce jest tak samo) Pare dni bylo dobrze i znow, w sumie taka pierdola a tak mnie wkur...

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 12:32:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 15:14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Świdnica
Obecnie borykam się z tym samym problemem lecz u mnie nie występuje błąd 00553, nastomiast niedawno (przy tych dużych mrozach) zamarzła mi fura i nie jestem pewien czy to szarpanie nie jest związane filtrem.

Jest jeszcze jeden u mnie problem. Mianowicie pojawiają się od czasu do czasu szarpnięcia pojednycze (nie seryjne jak w przypadku przyspieszania), a czasem nawet (bardzo sporadycznie) zgaśnie. Wygląda to tak jakbym przekręcił kluczykiem stacyjkę.

Jedyny błąd jaki pokazał komputer to czujnik poduszek pod silnikiem (nie pamiętam numeru błędu).

I teraz pytanie (szczególnie do Kryhawrc):
czy wszystkie te objawy mogą mieć tą samą przyczyne?
Dodam, że wtyczka od lmm jest już trochę pokruszona i luźno lata w gnieździe więc szykuję się do jej wymiany).

_________________
A6 C5 2.5 TDI V6 1998 AFB Avant - w moim posiadaniu od 2008 [moja pierwsza prawdziwa zabawka w życiu :)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 18:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Jesli mowisze ze jest luzna i cos sie pokruszylo to wedlug mnie wtyczka od razu do wymiany(10zl w ASO) Przeczytaj caly ten topik i zastosuj sie do tego w czym pomagal mi meszrum, moze i tobie pomoze.
A blad poduszki silnika to bodajze 01375, a 00553 to wydaje mi sie ze przeplywomiez-chociaz niekoniecznie, poczekajmy az wypowie sie ktos z wieksza wiedza.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 20:35:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 15:14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Świdnica
Wezmę się za tą wtyczkę tylko, że pogoda jakoś mnie nie nastraja do napraw :/, ale jak mus to mus.
Problem w tym czy też miałeś takie szarpnięcia pojedyncze lub czy gasło Ci auto (bez względu na obroty)?
A z tą poduszką co można zrobić (wymiana)?

_________________
A6 C5 2.5 TDI V6 1998 AFB Avant - w moim posiadaniu od 2008 [moja pierwsza prawdziwa zabawka w życiu :)]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 21:11:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
W sumie to tez czekam na lepsza pogode zeby to w koncu naprawic(na tym mrozie wszystko peka). Co do poduszki to czasami pomaga poprawienie wtyczki-ale tym bledem sie nie przejmuj-bylo o tym na forum. a co do gasniecia to moze zatankowales jakies badziewie i moze troche zamarzlo. Tak czy tak takie problemy u mnie nie wystepuja. Tylko i wylacznie podczas jazdy falowanie obrotow.

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2010 22:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
mam takie pytanko mam podobne objawy tylko za bardzo się nie znam na silnikach morzecie mi wyjaśnić która to jest ta wtyczka lmm lub w kturym miejscu się znajduje dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2010 12:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Jest to wtyczka podpieta do krótkiej plastikowej rury między filtrem powietrza a turbiną

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2010 21:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
jak wspomniałem prędzej moje objawy były podobne np.przy wymijaniu innego pojazdu dodając gazu autko miało chwilową dziure w gazie i po chwili ciągnie jak szalone ale wniekture dni było gorzej więcej razy przerywało zobaczyłem że od filtra do pompy wtryskowej idą pęcherzyki powietrza może to była przyczyna wymieniłem filtr pęcheżyków już nie ma a autko narazie nie szarpie ale problem z przepływką też miałem kupiłem nową bosch i błąd zniknoł kosztowała 450zł.pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2010 09:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Powracając do tematu szarpania mam kolejne pytanie. teraz zrobiło się trochę cieplej i obejżałem auto i zauważyłem ze mam popękane gumy na przegubach wewnętrznych( na skręconych kołach chrupią jak diabli-jak nic do wymiany) Moje pytanie dotyczy tego czy przez to że przeguby są rozwalone tez auto mogło szarpać. Dodam ze najbardziej szarpie na rondach i dużych zakrętach no i teraz jeszcze mi się trzęsie cale auto na niskich obrotach-ale to to raczej na pewno wina przegubów

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2010 18:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Witam ponownie. Po zimowych walkach z autem niestety moj problem nie znikł całkowicie. Bywaja dni ze nie szarpie ale problem po jakims czasie powraca. Wymienilem wtyczke,piny od przepływki,czyscilem,psikałem płynami-dalej to samo. Tak jak pisalem powyzej o przegubach-tez wymienione,przy okazji tez wachacze ktore mialy luz. Szczerze mowiac nie mam juz pomysłów co dalej-co jeszcze może być przyczyną?

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2010 23:58:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
czy robiłeś pełną diagnostykę, czy to mi gdzieś umknęło?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2010 11:17:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Nie robilem z tego wzgledu ze te szarpania sa na przełomie 1000-1200 obr/min. tak jak pisłem wczesniej. Chyba ze pomoga logi statyczne

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2010 11:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nie pomogą.
zrób pełną diagnostykę, gdyż w przeciwnym razie będziemy dreptać w miejscu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 17:04:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Po długich poszukiwaniach wydaje mi sie ze chyba znalezłem przyczyne-choc pewien nie jestem i prosze Was o opinie. Otóż w weekend majowy wzielem sie za wyczyszczenie i umycie silnika i po tym zabiegu moj problem tak jakby przeniósł sie na nizsze obroty. Teraz juz nie czuc tego podczas jazdy tylko podczas delikatnego dodawania gazu. Przeskok obrotów jest z 1000 na 1200. Zauwazylem rowniez ze to wystepuje tylko jak auto jest ciepłe-jak jest zimne nie ma problemu i do tego wszystkiego zaczyna sie trzesc cale auto. Z tego co znalazlem na forum jest to prawdopodobnie problem zwiazany z wtryskiem sterującym. Jesli ktos wie cos na ten temat to proszę o pomoc. Z gory dziękuje. Chwilowo nie ma dostepu do VAGa bo skopał mi sie laptop

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: