Silniki rzędowe 2.5 TDI mają dwa paski , jeden do napędu wałka rozrządu a drugi do napędu pompy. Regulacja rozpoczecia wtrysku odbywa naciągiem paska pompy przez zmniejszenie lub zwiekszenie siły z jaką działa napinacz. Możesz sobie wyobrazić jak ważne jest więc prawidłowe ustawienie wszystkiego
Po pierwsze uważam ze masz zle zsynchronizowany pasek rozrzadu bo bardzo czesto właśnie taki bład popelniają warsztaty. Tak więc od nowa cała praca
Dlaczego tak myślę ? Bo gdyby osoba która wykonała tą prace miała o tym pojecie nie bylo by tego tematu.
Pozatym bardzo powaznym problemem jest sruba centralna koła , pomijając już problem zapalania wiekszym zmartwieniem może być to że wybije się klin koła rozrzadu wału korbowego a konsekwencje tego mozesz sobie wyobrazić.
Wniosek jest taki że trzeba to wysztko wykonac jeszcze raz tylko nie jestem pewien czy powinieneś to robić w tym samym miejscu bo nie wygląda to dobrze. Przynajmniej z tego co napisałeś.
I jeszcze jedno .. Nie zaprzątaj soboie głowy rozpoczeciem wtrysku bo nei ma on większego znaczenia gdy jest zła synchronizacja.
Nic innego nie moge Ci poradzić bo jak zdążylem się zorientowac sam nie masz doświadczenia a gdyby nawet to praca wymaga sprzetu , narzędzi specialistycznych. Szczerze mówiąc taniej było by patrąc z perspekktywy czasu oddać to auto do ASO niż .... sam sobie dodaj resztę.