.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:25:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2009 20:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
pabloniss napisał(a):
To napisz, dlaczego nie ma sygnału ze sterownika?, skoro żekomo to już przerabiałeś.
Jeżeli ABS nie działa, a zestaw wzkazników o tym mocno informuje jest to napewno moduł ABSu, którego z własnego dośwadczenia wiem że nieda się naprawić w żaden sposób.Sam rozbierałem taki moduł.

Kobra7 napisał(a):
Cały układ jest na porcelanowej płytce drukowany ścieżką cieńszą od ludzkiego włosa.I nikt nie jest wstanie tego naprawić.chyba że w warunkach laboratoryjnych, co się mija z celem bo nowy moduł to około 2500pl.
Pozdrawiam wszystkich właścicieli "uzdrowionych" ABSów.

to jest naprawialne. uzytkuje taka naprawiona elektronike 1,5 roku (dziekuje Kobra za pozdrowienia, dobra robota)
nie jest tajemnica ze producent dal d... (bug typu tranzystorek w vp44) i te "wloski" sie pala.
wyglada to tak
elektronika z jednej strony ma ta "dojarke"
Obrazek
a z drugiej strony pod jakas oslonka mozna dobrac sie do elektroniki
Obrazek
Jest na jakiejs ruskiej stronie "step by step" (wiec kazdy zainteresowany do wiedzy dojsc sam moze) jak to zrobic ale ze wzgledu na to, ze to wymaga mega wprawy nigdy bym sie tego nie podjal osobiscie
Dodatkowo chwilka nieuwagi i przy usuwaniu zelu czy lutowaniu mozna przepalic pozostalem "wloski"

Przezylem "uwalenie" tej elektroniki osoboscie (podczas jazdy probnej przy zakupie auta) )po prostu przestaja dzialac 3 literkowe skroty (abs, asr) - gdyby nie kontrolka i "Bremsen Fehler" na fisie to bym sie nie skapowal - hamulce dzialaja jak najbardziej (z 1500km zrobilem jeszcze przed naprawa tego).
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2010 21:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2008 17:57:02
Posty: 6
Witam, odświerzę temat , aby nie zakładać nowego wątku. Podczas wykrecania sterownika abs od pompy, wyleciały z środka dwie blaszki , [sterownik poszedł do naprawy ] teraz mam pytanie, jak one były tam założone , czy jest jakaś różnica jeżeli włożę je na odwrót, prosił bym o jakiś rysunek lub foto .
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2010 02:31:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie podniecajcie sie tak tym ABS-em ... Agregaty ABS naprawiają już od kilku lat , a cała ta naprawa jes śmiesznnie prosta tyle że wymaga precyzji. Sterowniki są połączone z kością cienkimi drucikami grybośco wlosa , wstrzący podczas jazy powoduję że te połączenia się przerywają. Magicy wycinają wtedy obudowę plastikową , dostaką sie do płytki hybrydowej od której połączenia prowadzą do gniadza i odbudowywuja kontakt. Te sterowniki się tak naprawde nie psują , psuje sie tylko połączenie co jest banalne w napraiwe jak się ma sprzet i nie ma się delirium .. Tak więc dajcie sobie spokój z prokuratorami i przekomarzaniem bo za kilkaset złotych jest naprawione coś co kosztuke kilka tysięcy :) Dobrze zrobionoe będzie działać tak samo długo jak nowe. Awarja objawia sie czasem brakiem diagnozy a czasem całkowita smiercia ABS i dlatego sterownik silnika czy zegara widzi brak ABS ... W niektórych przypadkach lekkie pukniece w obudowe przywraca kontakr na chwile.. Cała historia prostej rzeczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 102 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: