.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:46:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2010 20:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
KRapicki napisał(a):
rafala6 napisał(a):
Ja szukałbym tylko PD-ka.


Odpowiedź uzasadnij :peace:

Przejedz się PD-kiem to zrozumiesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2010 09:05:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
KRapicki napisał(a):
A z czym się je silnik TDi 116KM najczęściej w Golfach spotykany? Warto nim się też interesować?


Warto...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2010 10:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2010 22:40:59
Posty: 8
Lokalizacja: Polska-Francja
AJM w porównaniu do AFNa jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa.Podobno dobrze traktowany może być tak samo bezawaryjny jak AFN.Jest też ciut bardziej dynamiczny.Wymiana rozrządu jest też droższa w AJM no i ewentualne naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 14:26:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
chyba najwiecej od kierownica w przypadku tych dwoch silnikow zalezy:

http://www.youtube.com/watch?v=tC_GNpVNSo4

PS. w piatek zloilem passata afna (tez sedan-wiec roznica mas nieznaczna) o dlugosc samochodu do 120km/h. Kierownik strasznie napalony na sciganki miejskie byl... takze nawet afn afnowi nie rowny :D

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 16:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Trojan napisał(a):
AJM w porównaniu do AFNa jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa.Podobno dobrze traktowany może być tak samo bezawaryjny jak AFN.Jest też ciut bardziej dynamiczny.Wymiana rozrządu jest też droższa w AJM no i ewentualne naprawy.

Wadą AJM`a może być poprzednik. Jeśli sknocono wymianę /naprawę pompek poczuć to może głowica, która skróci Cię o pół portfela po czasie ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zakup TDi 110KM / 131KM - Kilka pytań
PostNapisane: 29.maja.2010 22:25:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
KRapicki napisał(a):
więc silnik 90KM wykluczam :)


ALH daje rade, po zmianie softu bedzie jeszcze żywszy, spalanie baaardzo zadawalające

Pozdr

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 16:38:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.mar.2010 21:34:36
Posty: 200
Lokalizacja: Wadowice
Auto: A3
Co do 130 KM, szwagier w A4 B5 zalał dwa baki "lewego" paliwa i dalej już na lawecie do wymiany pompowtryskiwaczy.

_________________
Audi A3 SB 8P
1.6 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 18:47:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
bysiek_s_k napisał(a):
Co do 130 KM, szwagier w A4 B5 zalał dwa baki "lewego" paliwa i dalej już na lawecie do wymiany pompowtryskiwaczy.

W B5 nie bylo motoru 131KM

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 08:41:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.mar.2010 21:34:36
Posty: 200
Lokalizacja: Wadowice
Auto: A3
No w sumie racja, w B6 było 130 KM...
Wbiłeś mi teraz klina, bo na 100% załatwialiśmy pompowtryskiwacze do 130 KM, było to B5 (2001) po liftingu, nie mam teraz jak tego sprawdzić, bo A4 śmiga gdzieś po Poznaniu ;)

_________________
Audi A3 SB 8P
1.6 TDI


Ostatnio edytowano 01.cze.2010 08:48:13 przez bysiek_s_k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 08:42:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
jak PD w A4 [B5] to tylko AJM/ATJ.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: