.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:31:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 21:33:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
miałem już wcześniej 100C4 i serio złego słowa o nim nie powiem :)

Automat bardziej "niezawodny" niż w przypadku tip'a o którym ostatnio dużo czytam. Niby łatwy w obsłudze i stosunkowo bezawaryjny, ale jak już się posypie to na amen... a lekką ręką oddać 5000 nie widzi mi się :)

Powiedzcie mi - czy sekwencja sama się włącza?? Czy można ją również ręcznie włączyć tak jak na II generacji przegazowująć na przykład...

Zależy mi na w miarę prostej i nie skomplikowanej instalce...

Gadałem dzisiaj w warsztacie o koszta montażu i jak spytałem o Blosa to prawie mnie wyśmiali?? A niby taki zaje**sty wszyscy gadają ?!

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2010 21:56:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
djmatys napisał(a):

Gadałem dzisiaj w warsztacie o koszta montażu i jak spytałem o Blosa to prawie mnie wyśmiali?? A niby taki zaje**sty wszyscy gadają ?!
A wiedzieli chociaz z czego sie śmiali ? :D
Z sekwencją nie pójdzie tak łatwo jak z I czy II generacją LPG, w niej zeby coś ustawić, to trzeba się znać i mieć czym ustawić - laptop + program.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 11:59:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
Zależy mi właśnie na prostocie instalacji a nie żeby wszystko się pier** co chwile.

Prawda też taka że nie zawsze robie na tyle długie trasy żeby silnik przełączył się na gaz w przypadku sekwencji ...

A w przypadku II gen można odpalić, lekko zagrzać i przełączyć :)

Powiedzcie mi - co z eksploatacyjnych rzeczy w C5 jest drogie w wymianie?
chodzi mi o takie rzeczy jak wahacze, tarcze, wydech itp... ?!

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 13:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
djmatys napisał(a):
Zależy mi właśnie na prostocie instalacji a nie żeby wszystko się pier** co chwile.

Prawda też taka że nie zawsze robie na tyle długie trasy żeby silnik przełączył się na gaz w przypadku sekwencji ...

A w przypadku II gen można odpalić, lekko zagrzać i przełączyć :)

Powiedzcie mi - co z eksploatacyjnych rzeczy w C5 jest drogie w wymianie?
chodzi mi o takie rzeczy jak wahacze, tarcze, wydech itp... ?!
wpadaj po moją C5 :) masz zero wkładu i fajny samochód :d

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 13:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
wpadaj po moją C5 :) masz zero wkładu i fajny samochód :d[/quote]

Co za mało mocy :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 19:30:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.maja.2009 19:41:44
Posty: 140
Lokalizacja: Chorzów
yooo25 napisał(a):
wpadaj po moją C5 :) masz zero wkładu i fajny samochód :d


poszło PW :)

_________________
A6 C5 2.7 biT 300 HP+
S6 C5 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: