.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:21:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 4.2 TDi D3] co zlego
PostNapisane: 03.cze.2010 22:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Jak w temacie

jestem w trakcie zmiany i celuje w a8 - czego zlego sie doszukiwac i na co zwrocic uwage przy ogledzinach?
dziekuje z gory za rady
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2010 23:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak miałeś dwa 2,5 Tdi to jesteś zahartowany w boju :D , nie wiem co tu za rady chcesz uzyskać wiadomo aby nie było mocno bite , i nie wyeksplowatowane, a sypać się będzie i tak i tak. Jak chciałem kupić 3,3 dostałem taką porade od jedengo z klubowiczów, zacytuje fragment:
"No niestety jak A8 to tylko 4.2!!
Kolega ma D3 4.0 TDI i też się ciągle jebie...
Pozdro! "

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 09:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Witam,

Może zacznijmy od pytania jaką kwotą dysponujesz Kolego ?

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 10:26:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
Z "klekotów" to możnaby ewentualnie polecić 4.2TDI ale te były dopiero w późniejszych latach produkcji modelu D3...
4.0TDI nie cieszą się najlepszą opinią podobnie jak w D2 silniki 2.5TDI oraz 3.3TDI.

A moim skromnym zdaniem najlepszy wybór to oczywiście 4.2V8 PB... w D3 najlepszy w wersji MPI (poczatkowe lata produkcji) bo później montowane FSI już nie są takie bezawaryjne.

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 13:58:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sie.2007 21:03:40
Posty: 264
Lokalizacja: Wroclaw / Polanica Zdroj
Kasa w sumie nie gra roli - jak bedzie dobre auto to sie i siano znajdzie.
Jezdzilem juz probnie 4,2 pb 2004 ale kurcze nie ma tego pierdniecia z klekota i chyba zostane przy gnojowce.
pytam o motor 4,2 bo jezdzilem i w porownaniu do 4.0 czuc roznice.
moze pytanie zle zadane - czego generalnie szukac w d3 - wiadomo ze blachy i zawieszenie to standard ale moze jest jakas niespodzianka audi (jak zwykle :) )
pozdrawiam

_________________
A8 '08 4.2 TDI
A8 '04 4.2 PB
A6 '04 Allroad 2.5 BAU/sprzedana
A6 '00 2.5 tdi tip AKN/sprzedana
XVS Midnight Star 950 '09


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2010 17:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
podłączam sie do pytania o motor 4.2 tdi w A8 - czego mozna sie spodziewac po przebiegach ok 150-200 tys ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 12:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2007 10:37:31
Posty: 95
Lokalizacja: Pieniny
christo_ napisał(a):
podłączam sie do pytania o motor 4.2 tdi w A8 - czego mozna sie spodziewac po przebiegach ok 150-200 tys ?


Taki przebieg to nic wielkiego w tych silnikach.
Nie ma prawa nic szwankować, ujeżdżam takowy już 2 lata.

_________________
A6 V6 3.0 quattro
A8 4.2 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 12:42:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Labas a jak wyglądają koszty eksploatacyjne ?

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2010 13:09:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2007 10:37:31
Posty: 95
Lokalizacja: Pieniny
christo_ napisał(a):
Labas a jak wyglądają koszty eksploatacyjne ?


Akurat jutro wymieniam klocki na przód - 1200zł.
Oleje i płyny cena jak w innych, ja jeżdżę na Motulu.
Mam nalatane 160tys. jak na razie nic nie naprawiałem.

_________________
A6 V6 3.0 quattro
A8 4.2 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: