.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:45:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.3 aar]po postaoju <3h dlugo kreci
PostNapisane: 15.cze.2010 20:48:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
Jak w temacie, wymienione: świece, filtr powietrza, kopułka, palec, kable , wyczyszczony silniczek krokowy jak i przepustnica lecz żadna z tych czynności nic nie dala czym może być to spowodowane ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2010 22:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
A jak odpalisz zimnego, to co sie dzieje przy dodaniu gazu? Wkreca sie normalnie czy sie dlawi?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 10:42:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2009 11:19:33
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź wydajność pompy, odpowietrzenie zbiornika paliwa, regulator ciśnienia paliwa, akumulator ciśnienia paliwa.

_________________
JEST: AUDI 100 C4 Avant ABC '94
JEST: AUDI 100 C3 Avant 2.3 B-G '89/'94
BYŁ: AUDI S4 C4 '93 AAN [*]
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 15:28:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
normalnie się wkręca, pompa ponoć dobra bak nie zapowietrzony, jak odpalam na gazie to jest to samo, jak na benzynie jakby trochę szybciej Łapał może to być po prostu ze filtr paliwa nie zatrzymuje w sobie paliwa?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 17:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Najpierw należy zweryfikować czy to układ paliwowy czy też zapłonowy. Skoro jest problem z zapalaniem za każdym razem proponuje w dolot ( żółte zaślepki ) napsikać auto startera. Jeśli silnik od razu zareaguje to świadczyć będzie, że układ zapłonowy jest ok natomiast wina leży po stronie układu paliwowego. Jeśli będzie inaczej to należało by sprawdzić kąt zapłonu oraz jego obecność lampą stroboskopową.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 18:11:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
plak za filtrem powietrza i auto zapala bez problemu , wiec co pompa do wymiany ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 18:32:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Nie tak od razu.
Pompa głośno pracuje ?
Po pierwsze sprawdź czujnik temperatury cieczy ten niebieski.
Wtryskiwacz rozruchowy.
Jak to działa to jedź do speca niech ci sprawdzi ciśnienie w układzie paliwa.
Pompa do tego modelu jest droga i nie proponuje używać zamienników, ciśnienie jakie daje to 6,5 bara.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 18:43:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
pompa normalnie chyba po przekręceniu zapłonu słychać wyłącza się i tyle tak to jej nie słychać podczas pracy silnika , sprawdzić czujnik temperatury, a po czym poznam ze zepsuty ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2010 23:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Na zimnym silniku powinieneś mieć odczyt 2000-3000 ohm na ciepłym 90st.C od 200 do 300 ohm.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 19:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
opperator napisał(a):
A jak odpalisz zimnego, to co sie dzieje przy dodaniu gazu? Wkreca sie normalnie czy sie dlawi?


podepnę się pod temacik... a jeśli się dławi to czego może to być objaw?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 22:35:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Dwupinowy czujnik temp. cieczy
Dotyczy mech. wtrysku. Co do 2,6 to nie wiem.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2010 23:35:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Halla bym skontrolował. ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2010 00:04:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
DeS napisał(a):
Halla bym skontrolował. ;)


Des, a czy jakby hall był uszkodzony to w ogóle by nie palił ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2010 09:18:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Klax napisał(a):
DeS napisał(a):
Halla bym skontrolował. ;)


Des, a czy jakby hall był uszkodzony to w ogóle by nie palił ?


U mnie było tak, że auto jeździło normalnie. Pojawiały się dwa objawy. Brak możliwości odpalenia auta po bardzo krótkiej jeździe - np. wyprowadzenie auta z bramy i zgaszeniu. Na zimno.

Drugi objaw to samoistne gaśnięcie samochodu po dłuższej jeździe i nagrzaniu. Potem nie mogłem odpalić auta przez kilka minut aż się nie ostudzi. Bywało, że gasł na środku skrzyżowania. Na gorąco.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: