Rafaello, masz zdrowe TDI ... Teraz dla poprawy dynamiki [Nm] mozesz wyciąć kata, zmienić filtr paliwa, olej, filtr. Wszyscy Ci to proponują, nie oczekuj cudu [lecz sam zauważ, że wymiana filtra dała lepsze logi], ale możesz poprawić ten dół obrotowy o 10%. A uwierz mi to wiele w serii.
Nie porównywał bym tu AFN'a serie, do "dłubniętego" 1Z'ciaka on sam w sobie po modzie ma
subiektywne odczucie brutalności dużych Nm, ale przez chwilkę. W AFNie to inna bajka, jest on bardziej plaski, elastyczniejszy w szerszym zakresie obr.
Kwestia 011 logu.
1sze logi. 1,8 rpm = 1,5mBar
2gie logi. 1,8 rpm = 1,9mBar więc jest OK, temat możesz zamknąć co do T. Zrób w/w czynności "może" zejdziesz do takiego ładowania np, przy 1,7 rpm. (Pomiary T są bardzo uwarunkowane warunkami atmosferycznymi lekko -/+)
Jak to napisał już ktoś szukanie chirurgiczne dziury w d...
. Dupohamownia następna sprawa, przy logach walisz pedał opór dla pomiarów, w jeździe codziennej cyknięcie pedału gazu o "1cm" może przynieść lepsze odczucie Nm i dynamiki, pamiętaj.