.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 04:53:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] logi 1.9 ALH Naprawione!!
PostNapisane: 23.maja.2010 14:05:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
Witam znajomego vw new beatle nie ciągnie przy większych obrotach, błąd jaki wyskakuje to :
17964 P1556 462C Ciśnienie turbosprężarki (TC) - granica nie osiągnięta > zawór, słaby przepływ dolotu, TC uszkodzenie.
A to logi:
000, 003, 004, 011, normalnie;
Obrazek
003, 011, 004, basic;
Obrazek
003, 011, dynamicznie;
Obrazek

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Ostatnio edytowano 30.cze.2010 22:00:37 przez przemasb-wo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 08:44:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sprawdz na poczatek uklad podcisnienia.

Logi sa praktycznie nieczytelne i zle skonwertowane.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 09:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
wiem z tymi logami dałem ciała, poprawie je, przesunęło się o jedno pole

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 18:42:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
Logi poprawione

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 18:46:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
podcisnienia N75/EGR + dolot do sprawdzenia ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 20:10:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
N75 to zawór recyrkulacji spalin? czy przetwornik ciśnienia

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 21:04:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
przemasb-wo napisał(a):
N75 to zawór recyrkulacji spalin? czy przetwornik ciśnienia


N75 odpowiada za regulację ciśnienia doładowania - VNT/VTG/WG
N18 opowiada za recyrkulacje spali - EGR/AGR/ADR

Omawiane zawory różnie są nazywane w fachowej literaturze - Przetworniki cisniena/zawory magnetyczne itp.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2010 09:17:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
ok posprawdzam podciścienie, a co logo mówią

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2010 09:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
przemasb-wo napisał(a):
ok posprawdzam podciścienie, a co logo mówią


zebys sprawdzil podcisnienia ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2010 13:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
Każdy wężyk wymontowałem i obejrzałem znalazłem 2 lekko obtarte wymieniłem, i dalej ten sam problem, i ten sam błąd.

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2010 20:17:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
mało silników 1.9 u nas w Polsce jeździ.

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 20:30:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
Witam, wymieniłem gruszkę od turbo bo była cała przerdzewiała, ale dalej nie ma mocy, i tu moje pytanie: czy muszę coś wyregulować vag-comem żeby ja adoptować, czy wystarczy sama wymiana.

Edit:Nie pisz posta pod postem ! , naucz się edytować swoje wypowiedzi ! - następnym razem poleci kartka

Pozdrawiam

Gustav

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 21:48:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
przepraszam gustav myślałem że piszę dalej w tym samym temacie, traktuje te forum jako pomoc a nie sposób na życie!, mam kochającą żonę i dzieci a na forum zaglądam jak potrzebuje pomocy, w miarę jak coć kumam też staram się pomóć, takie dopiski jak twoje. albo odpowiedzi typu sprawdź w servisie, normalnie mnie rozz...... żeby nie używać wulgaryzmów, denerwują mnie, ale też cię pozdrawiam

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 21:53:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
[ot]Stosuj się do regulaminu , a jak coś nie pasuję to nie pisz , już na początku Przemik i Spanky dał Ci wytyczne i nieco nakierował ...[end ot]

Gruszki się nie adaptuje tylko odpowiednio reguluje ;)

Jeżeli długość całej sztangi się zgadza to nie wymaga ona regulacji.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 22:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
dzięki widzę że, potrafisz być człowiekiem i znasz się w temacie, wszystkie te nakierowania posprawdzałem.

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 22:03:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
podmieniłeś zawór N75 z N18 ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 22:09:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawdź działanie zaworu N75 w teście elementów wykonawczych. Możliwe iż nie działa sam zawór lub uszkodził się przewód dochodzący do zaworu N75.
Jesli nie wiesz o czym mowa , zleć to fachowcowi.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2010 23:01:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
co ze szczelnoscia dolotu ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 21:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2009 08:38:33
Posty: 49
Lokalizacja: Olsztyn
Naprawione! dzięki wszystkim za podpowiedzi, zamieniłem N75 z N18, podmuchałem sprężarką w wężyki i o dziwo wszystko śmiga, a propo testu wykonawczego to niemożnością jest zrobić test N75, ponieważ przed jest odcięcie zapłonu i to resetuje vaga :)

_________________
A6 C5 2.5tdi AYM FSC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: