Czy ktoś śmiga na tanich zamiennikach Boschowskich wtryskiwaczy, na przykład takich:
http://www.allegro.pl/item1057995421_ko ... 7_520.html
http://www.autodieselparts.com.pl/sklep ... volvo.html
http://shop.techmot.com.pl/default/prod ... 01/count/0
Prawdopodobnie będę musiał wymienić w swoim bolidzie końcówki wtryskiwaczy (przykopca powyżej 3000obrotów i od niedawna dziwnie wibruje cały wóz na jałowych obrotach) - czy można taką naprawę wykonać z powodzeniem we własnym zakresie domową metodą ?
Oryginalne nowe bosche ze względu na cenę raczej nie wchodzą w grę, moje wymagania to trwałość 70-100 tys km.
PS
Popytałem ludzi, którzy zastosowali najtańsze firdsy, mam nadzieję, że nie obrażą się, że ich opinie umieszczę na forum. Zaznaczam, że ja nimi nie handluję i nie mam żadnego interesu w ich zachwalaniu.
"Przelatane ok. 40kkm i nic podejrzanego się nie dzieje"
"Końcówki sprawowały się bardzo dobrze jeździłem na nich ok 2 lat i zrobiłem ok 65tyś powiem tak jakościowo wcale nie odbiegają od BOSCHA wręcz lepiej rozpylają mają dłuższą żywotność i są prawie 3 razy tańsze. Auto sprzedałem i pewnie jeszcze na nich jeździ.Te końcówki kupiłem do GOLFA II 1.6TDi.",
"Kupowałem, sam wymieniałem i po 60 tysiącach nadal działają, tylko ciśnienie spadło o 10 bar. Sprawę rozwiązuje podkładka 0,05 mm i jedziemy dalej",
"Zrobiłem ok.20 000 km. I działały bezproblemowo tak w zimie jak i w lecie.Obecnie nie wiem jak działają bo sprzedałem autko.Ale myślę że są ware zakupu"
"Stosowałem końcówki FIRDS w wielu pojazdach i nie miałem z nimi żadnych większych problemów.
Co do przebiegów: Samochody na co dzień eksploatowane w" kurierce" jak i ciężarowym transporcie drogowym"
Była jeszcze jedna opinia, ale jako że jazda na opałówce nie jest chyba legalna nie zacytuję...