pawelb napisał(a):
Z tego co się naczytałem na forach to dla silnika AAT bezpieczne jest 150hp, również ze względu na osprzęt (turbina i pompa).
Obawiam sie też dymienia z wtryskami 210 czy 216 (bez zmiany softu) a softu nie chcę zmieniać bo gotowce z allegro to podobno straszne gnioty, niebezpieczne dla silnika.
Jakie oznaczenie wg Boscha mają takie końcówki 216 ?
ps
znalazłem, DSLA150P1019
2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG średnica otworków 0,205mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,,AHU,ALE,AFF średnica otworków 0,185mm
2437010059 ( P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
co dymienia... róznica pomiędzy 210 a 216 jest niewielka... jesli chodzi o cene to jest identyczna
moim zdaniem, a kilka kompletów do AAT zrobiłem najlepiej zapodać 216 BOSIO, najtańsza opcja