krisker napisał(a):
Mam to samo. Na szczęście w większości przypadków wystarczą jednostki lub zakres wartości. Może napisz co konkretnie chcesz diagnozować.
Więc tak, od viakena dostałem link do ross-tech'a skąd pobrałem VCDS Lite, niestety nie można nim wyjść poza grupę 25.
A w swoim aucie zdiagnozować chcę (jest zmulony, słabo jedzie, no i ostatnio doszło szarpanie - świece wymieniłem, a aby wymienić kable, które kosztują dość sporo - wolałbym się najpierw upewnić czy to nie cewki).
Zatem, chce przyjrzeć się/ zbadać wszystko co ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie tego silnika:
- przepustnicę (czytałem że w ACK pada nastawnik),
- cewki (czy to przypadkiem któraś z cewek nie jest przyczyną poszarpywania)
- przepływkę
- szczelność dolotu (to akurat będę psikał jakimś plakiem i patrzył czy się obroty nie zmienią).
- no i pozostałe rzeczy (jeśli znajdę informacje jak je sprawdzić).
dodatkowo muszę odpowietrzyć pompę abs (z okazji regeneracji zacisków auto stało kilka dni z odkreconymi tylnymi wężykami i cały płyn zleciał, teraz "na 2 razy" hamulec jest lepszy.
Jeśli ktoś może mi podpowiedzieć jak do tego się zabrać - to będę wdzięczny.
No i generalnie, chciałbym nauczyć się diagnozy tego mojego samochodu, aby w miarę możliwości usuwać drobne usterki (lubię grzebac przy aucie). Rozrząd np wymieniłem sobie sam (zakupiłem odpowiednie blokady i było łatwo
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
)