AR Wiesław napisał(a):
Przy demontażu skrzyni z samochodu pierwsze co robiłem to odkręcałem część automatyczną od dyferencjału (cztery nakrętki na klucz 13 i lewa poduszka, jest lżej przy demontażu). Następnie wyciągałem pręt napędzający pompę oleju i wałek. Po demontażu części automatycznej jest dobre dojście do półosi i śrub skrzyni. Sprzęgła nie ruszałem, ponieważ szyjka sprzęgła nie napędza pompy oleju (nie posiada wycięć ani wcięć, które napędzają pompę jak to jest w innych typach skrzyń). Pompa oleju napędzana jest za pomocą pręta, który przechodzi przez dyferencjał i całą część automatyczną, ponieważ znajduje się w tylnej części skrzyni. W odwrotnej kolejności robiłem montaż. Uszczelniacza szyjki konwertera nie uszkodzisz przy montażu, bo nie ma czym (szyjka jest "gładka").
Dzieki. Szkoda ze nie przeczytalem tego wczesniej, ale cos mi Switało że można by było taki myk wykonać

Skrzynia już na wierzchu. Zrobiłem kilka fotek i miałbym sporo pytań wieczorkiem jak dam radę.
Skrzynie wyciągnąłem samodzielnie całą:
- Odkreciłem wszytko co się dało dookoła skrzynki,
- Podparłem przód skrzyni lewarkiem - lewarek stał na desce ułożonej wzdłużnie skrzyni, a deska na środku kanału, natomiast pod deską były 2 grubsze rury oparte o brzegkanału - takze powstał taki wózek poruszający sie wzdłuż kanału pod samochodem
- auto podlewarowałem ponad 1metr w górę (tylko przód) - nie ma profesionalnych podnosnikow tylko 2 koziołki rozsuwane i hydrauliczny podnośnik
- Jak audiczka nosem byla ponad metr nad podłoga, podniosłem za tył deski ze skrzynią i pojechałem całością do przodu po za samochód, na podłoge garażu (decha a na nie skrzynka). Przy wkładaniu będzie ten sam patent lecz dam dluższa dechę i 4 rurki
Niby nieskomplikowane ostatecznie, ale zeszło mi z 2-3 godz zanim powstał ten ostateczny pomysł. I faktycznie cięzka ona nieprzeciętnie

w dół by mi spadła i buty wbiłaby w dno kanału
Ide dalej walczyc, wydrukowałem sobie właśnie schematy - żeby krzywdy skrzyni nie zrobic (cześć automatyczna już leży obok razem z napędem - ośką