Z Włoch bral volvo S60 kolega od handlarza, zero ksiazki ale jak zadzwonila jego zona to jej powiedzieli do tego ASO przebieg ost co bylo ect...
Usunięto ofertę, to jakiś wał... na "A6" trzeba uważać panowie i panie... Osobiście b.chorowałem na C6 A6, lub allroad C6 już się wyleczyłem.
1. Aby kupić prawdziwy zdrowy motor i budę dodaj < 30% ceny alleDrogo.
2. Aby kupić bez tych wad [około rozrządowych i tych klapek] trzeba brac po < 2008r, czyli jak poczekam teoretycznie na takiego, wyjdzie jakiś diabeł 3,0 TTD z poprawionym rozrządem i dodaną turbafką... lub 2,0 TTD ~500Nm

.
3. Także 3,0 TDi spadnie w cenie, wiadome można nim jeździć 10 lat i ok, a produkcja będzie zapewne dalej 3,0 TDi, lub 2,7TDi dla rozsądnych na owe lata.
4. Cena eksploatacji diesla [używanego] < 2,7 ccm jest wyższa niż mojego starego 2,5 zdecydowanie [teoretycznie wliczając przygody awarii tu i ówdzie]
5. Wyszedłem z założenia, że Lexus GS III 3,0 Pb 250PS [spalanie ~10 L] będzie brany bardzo pod uwagę, ale spokojnie to sama zabawa wybierając auto, lub A6 3,0T Pb (poobserwuje bestie co jej dolega). Co do Mietka podchodzę jak pies do jeża, BMW hmm mój gust nie widzę totalnie kunsztu w tej marce tylko sierp i młot.
dziękuje.