.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 05:04:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ ACOQ B3 7A] co gra w siedem a
PostNapisane: 27.lip.2010 16:47:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Wie ktoś czy w 2.3 20V jest łańcuch łączący wałki rozrządu?? Coś mi "dzwoni" a główny rozrządu to jest pasek.

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 16:55:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Jest łańcuch łączący wałki :peace:

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 19:05:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
a no właśnie to drania muszę wymienić przy okazji robienia rozrządu;] Dzięki!

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 19:23:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dzwonić może wiele rzeczy... aparat, pompa serwa. Powodzenia :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 20:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
popychacze też...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 20:57:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
No i przestraszyliście Pana :D

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2010 20:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bo kupują 7A a nie wiedza w co sie pakują ;P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 19:22:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Nie nie Panowie, u mnie zakup 7A to był przemyślany temat :diabel: łańcuch dzwoni na 100%, pompa serwa jest ok a co do popychaczy hydraulicznych to jeszcze sprawdzę :peace: A propo nie w tym temacie ale pomóżcie Mi!!!! mam problem ze wskazaniem temp płyny chłodzącego i wg wszelkich moich odkryć jest to czujnik 4 pinowy (po prawej stronie z przodu pod króćcem węża wodnego). W serwisie Audi chcą za taki 460zł a zamiennik o tym samym nr kosztuje 120zł tylko i tu problem ma 3 styki. Mój ori czujnik jest taki sam ale ma na bank 4 styki i nie wiem czy tamten zamiennik będzie ok a czwarty styk jest po prostu nie wykorztstany w oryginale. HELP

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 19:36:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kupuj 3stykowy. będzie pasował.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 19:55:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
No to kupujemy, tak czy siak muszę go wymienić. A wiedzą koledzy może co steruje "wiatrakiem"? Czy przypadkiem też nie ten czujnik bo chyba właśnie wentylator rozładowuje mi akku (nowy) - za długo chodzi po wył zapłonu

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 20:08:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Teo napisał(a):
No to kupujemy, tak czy siak muszę go wymienić. A wiedzą koledzy może co steruje "wiatrakiem"? Czy przypadkiem też nie ten czujnik bo chyba właśnie wentylator rozładowuje mi akku (nowy) - za długo chodzi po wył zapłonu


Wentylatorem steruje ten wkręcony na dole chłodnicy.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 20:52:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Teo napisał(a):
No to kupujemy, tak czy siak muszę go wymienić.


Kupisz podróbę i będziesz żałował, że nie kupiłeś ORI. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2010 22:28:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Dokładnie. Kupisz podróbkę to i tak będziesz miał niepoprawne wskazania, tylko że nie po tej stronie wskaźnika :D
U mnie ori kosztuje/ował ok 100euro.

Poza tym. Za wiatrak odpowiedzialne są dwa czujniki. Ten w chłodnicy i ten z tyłu przykręcony do pokrywy zaworów. Osobiście wątpię żeby Ci wiatrak rozładowywał akumulator.

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 10:31:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
No zobaczymy, czujnik już kupiłem i jest to odpowiednik firmy 4max czyli nie zdziwię się jak trzeba będzie go wymienić-na szczęście mogę go oddać a dzisiaj go montuje więc napisze czy warto było nie przepłacać. Co do wentylatora to czujnik w chłodnicy jest ok ale wydaje mi się, że musi być tam jakiś sterownik czasowy, który za długo go trzyma po wył zapłonu. Ale to też dziś pan elektryk sprawdzi :peace:

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 15:59:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Po wyłączeniu zapłonu wentylator chłodnicy może się kręcić tylko i wyłącznie podczas upałów, w wypadku gdy w komorze silnika nagromadziło się bardzo dużo powietrza. Odpowiada za to czujnik "na blasze" ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2010 18:17:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
DeS napisał(a):
Po wyłączeniu zapłonu wentylator chłodnicy może się kręcić tylko i wyłącznie podczas upałów, w wypadku gdy w komorze silnika nagromadziło się bardzo dużo powietrza. Odpowiada za to czujnik "na blasze" ;)


Gdzie jest ten magiczny czujnik? :> i gdzie jest jakiś moduł do którego jest podpięty bo przeczuwam, że właśnie tam będzie problem

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2010 14:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Wracając do pierwszego postu... Łańcuch trzeba wymienić jak najszybciej, reszta ok bo silnik chodzi ładnie. Ma ktoś namiary na hurtownię gdzie mają takie łańcuszki? bo na razie znalazłem tylko w Nomie (Audi):/
Wracając do czujnika temp - kupiłem w inter carsie czujnik 4max na próbę i... co za szajs!!!!! pokazuje 110 st zamiast 90

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2010 15:24:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Łańcuszek kupisz w dowolnym sklepie z częściami, dla ułatwienia powiem, że jest taki sam jak dla 16V grupy VW i wcale nie trzeba kupować najdroższego ;)

Co do czujnika dla "wybiegu" wentylatora to szukaj go w okolicach głowicy osadzonego na metalowym wsporniku - jest dwu pinowy.

W kwestii czujnika temperatury wody to pozostaje mi tylko zrobić tak :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel:

Pozdro :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2010 19:59:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:35:53
Posty: 198
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Haha no z tym czujnikiem to miałeś rację :P Ale na szczęście mogę go wymienić a za łańcuchem to będę dzwonił od poniedziałku, zatem dzięki za rady i Pzdr :)

_________________
Audi Coupe Quattro 2.3 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: