Reakcja skrzyni powinna być - sa różnice pomiędzy sterownikami, ale zasada jest jedna - w przypadku cołnięcia nawet na średnim wzniesieniu powinieneś odczuć mocne wyhamowanie. I auto powinno zatrzymać się, może po kilku sekundach niemrawo ruszyć do przodu, ale też może pozostać w miejscu. NIe może natomiast toczyć sie do tyłu. Chyba, że to wzniesienie jest bardzo strome (np. podjazd 20 % + ). 50-70 cm na bardzo strome wzniesienie jest OK. Ale jeśli piszesz o zwykłej górce to nie jest to prawidłowe. Czy dzieje się tak rónież na mocno rozgrzanej skrzyni ? Np. po długiej miejszkiej jeździe lub po szybkiej trasie ? Czy masz możliwość sprawdzenia Vag-iem na dobrze rozgrzanej skzyni w grupie 10 adaptację ? ADP powinno być OK (temp. oleju skrzyni, np. 79 + st. C) Jeśłi przy wysokiej temp. oleju będzi e ADP RUN i mimo dalszej jazdy nic się nei zmieni mógłbyś zacząć od próby przeprowadzenia samodzielnie adaptacji skrzyni - bardzo prosta czynność. Jeśłi jesteś zainteresowany to powiem jak to masz zrobić - choć na forum jest t o opisane bardzo precyzyjnie. Jaki rocznik auta i wersja silnikowa ?
pozdr.
_________________ A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
|