Hi,
jest tak - auto to a4 chyba z 2001r 1.9PD 115konny w manualu (nie moje, w rodzinie...). Auto jezdne ale "zaszperowal" sie mechanizm roznicowy (zle sie prowadzic zaczelo - na podniesionym kole "ciagnie" takze na kolo zostawione na ziemi - powiniem krecici tylko kolem uniesionym)
Generalnie sa 2 strategie
- uzywka za okolo 600-700 zyla + koszta przekladki
- naprawa
Czy ktos przerabial taka konkretnie awarie skrzyni (mechanizmu roznicowego)? Czy to raczej prosta robota dla fachowca od skrzyni czy raczej podarowac sobie jej reanimacje (kosztowo nieoplacalnel?) Czy zeby to naprawic trzeba sciagac i rozpolawiac skrzynie? (znaczy sie zwykly mechanik raczej moze nie podolac.. musi byc "od skrzyn")
Pozdrawiam,
Przemek
_________________ TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku
|