.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:11:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2,5 tdi BAU] wymiana wtrysku sterujacego jak to ugryźć ?
PostNapisane: 23.sie.2010 20:15:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Przymierzam sie do wymiany wtryskiwacza sterujacego w własnym zakresie i mam kilka pytan co do samej operacji wymiany:
1) czy bedą mógł uszczelnić pokrywe zaworów czarna masa uszelniajaca ??
2) czy jak odkrece wtryski to trzeba bedzie odpowietrzać układ paliwowy??
3) jakich niespodzianek moge sie spodziewac i na co zwrocic uwage ??

Z gory dziekuje za pomoc

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2010 20:20:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ad1 Tak
Ad2 Tak
Ad3 jak się otworzy to się zobaczy :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2010 20:39:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
ADAM 12 napisał(a):
Ad1 Tak
Ad2 Tak
Ad3 jak się otworzy to się zobaczy :):

Znasz moze nazwe tej masy??
Czy mam odpowietrzac według : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013
czy mozna prosciej odpowietrzyc.
Mysle ze wałki beda git :D

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2010 20:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Krysti napisał(a):
Znasz moze nazwe tej masy??

rainzoil czy jakos tak ma taka mase w malych opakowaniach po okolo 7 zyla za mala tubke (do 300stopni) - jest czarna jezeli kolor ma dla Ciebie znaczenie
-uzywalem jej do uszczelnienia przenikania sie wtrysku i gumu pokrywy
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2010 20:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Dzieki za pomoc.
Mam jeszcze pytanie: rano auto odpala po okolo 5 sekuach krecenia.
Czy g 80 jest odpowiedzialne za gorsze odpalanie??
Mam jeszcze dylemat ktory wtrysk kupic nowy za 1100 czy uzywany za 250??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2010 20:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie mam pojecia jezeli chodzi o odpalanie (moze to problemy typu zapowietrza sie?) - co do dylematu nowka-uzywany.
Zapewne jest wyciagniety z auta co ma 10 lat... moze pochodzi tydzien, moze rok a moze 3.. mozliwe ze ktos kto go sprzeda zrobi Ciebie w balona i sprzeda Ci zrabany juz na starcie (rozbiorka by go zwrocic) - dokladnosc/wlasciwosc wskazania uzywki to tez sprawa loterii
sam zerknij na stan swojego konta bankowego, ocen akceptowane ryzyko przez Ciebie i podejmij decyzje

No zawsze jest szansa, ze to sprawa wtyczkowa (ale pewnie to juz zweryfikowales)
Przemek

EDIT: to bau wiec eaczej 10letni wtrysk nie bedzie ale risk jest zawsze jak to z zuzywkami

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2010 19:05:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Mam jeszcze pytanie odnosnie odkrecenia przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków.
1.Czy wystraczy odkrecic tylko przy wtrysku i bedzie mozna delikatnie je odchylic odkrecajac klamre mocujaca przewody, czy trzeba takze odkrecic przy vp44?
2. Czy beda potrzebne podkladki miedzy wtryskiem a rurka wysokiego cisnienia.
3. Czy jezeli bede chcial uszczelnic masa uszczelniajaca pokrywe zaworow to stara uszczlke mam usunac, czy mase mam nakladac na stara uszczelke??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: