Cześć,
zapaliła mi się ostatnio kontrolka zawieszenia pneumatycznego podczas automatycznego podnoszenia na 3-i poziom. Po wyłaczeniu zapłonu zgasła ale postanowiłem podpiąć VAGa i zobaczyć co to za błąd. Oto one:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4Z7 907 553F
Component and/or Version: - 2C1A1 D060
Software Coding: 25500
Work Shop Code: WSC 02334
2 Faults Found:
01400 - Suspension Level Control
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Poza tym bardzo częśto pojawia się tylko ten błąd pojedynczo
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Po wykasowaniu było ok, ale poczytałem troche forum (
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... iagnostyka ) na temat tych błędów i postanowiłem zrobić logowanie grupy 3,6,7 podczas jazdy. Okazało się, że kompresor co chwila się włącza, nawet pomimo tego, że zawory miechów nie pracują, czyli miechy są szczelne i trzymają poziom. Auto generalnie bardzo dobrze trzyma poziom i nie "kuca" stojąc nawet kilka dni.
W logach widacz też, że wskazanie ciśnienia w kompresorze ciśnienia (Grupa 6, pozycja nr 2) jest bardzo niestabilne pomimo tego, ze zadne zawory i kompresor nie pracują.
Załączam plik z logiem. Są tam 2-e zakładki.
1-a to log z jazdy ze zmianąwysokości zawieszenia.
2-a to log tylko na poziomie 2-im
http://hotfile.com/dl/65263166/cefa530/log_miasto.xls.html
Ogromna prośba do tych, którzy byc może walczyli z podobnym problemem aby zdiagnozowali te logi. Im wcześniej tym lepiej bo jazda z taką usterką skończy się padem kompresora.
Moja wstępna diagnoza jest taka, że czujnik ciśnienia G291 jest walnięty i przekazuje do sterownika nieprawdziwe wartości co powoduje, że sterownik co chwila uruchamia kompresor. Do wymiany więc rodzielacz zawieszenia.
Pozdrawiam,
soolek