3.0 TDI Tip.
Objawy: Tylko na rozgrzanym silniku podczas przyśpieszania z niskich obrotów silnik traci moc i włącza się notlauf. Czasem towarzyszy temu kontrolka Check Engine.
Dzieje mi się tak, powiedzmy średnio, raz w tygodniu. Czasem zatrzymanie, wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie usuwa problem, ale zdarza się również, że muszę zatrzymywać się kilka razy, bo mimo iż notlauf się wyłącza, przy kolejnym przyśpieszaniu robi się to samo.
Proszę o poradę co może być przyczyną problemu
![n :/](./images/smilies/005.gif)
i jak go rozwiązać. Oto log:
000565 - Boost Pressure: Regulation Range not Reached
P0235 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 17
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2016 /min
Torque: 273.0 Nm
Speed: 50.4 km/h
Absolute Pres.: 2091.0 mbar
Absolute Pres.: 1020.0 mbar
Mass Air / Rev.: 475.9 mg/str
Temperature: 33.3°C
-----------------------
Aha, nie wiem czy to jest powiązane z powyższym, ale podczas kilkukrotnego uruchamiania silnika w krótkim okresie czasu (około 4-5 razy), nie gaśnie mi kontrolka Check Engine po uruchomieniu. Po 5-ciu kolejnych uruchomieniach, kontrolka gaśnie.
Oto 2 różne logi do tego samego problemu:
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 106
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 47.7°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.16 V
Duty Cycle: 0.4 %
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 106
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 47.7°C
Duty Cycle: 80.9 %
Voltage: 12.16 V
Duty Cycle: 0.4 %
Pozdrawiam