.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:24:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C3]problem - wtrysk mechaniczny
PostNapisane: 13.lis.2003 10:15:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
j.w., zawsze byly z tym problemy, a teraz po remoncie silnika znowu sie porabało, tzn dopoki bylo cieplo, to w miare ok, przyszly zimne dni i mam problem. Ogolnie sprawa wyglada tak: jezeli autko rano zapala bez problemu, to potem sa problemy zeby odpalic go na goracym silniku, przy hamowaniu obroty plywaja, czasami nawet gasnie, z drugiej strony jezeli na goracyn jest ok, to rano musze go krecic jakies 5 - 10 minut( nie zawsze ale przewaznie), zalatwilem juz w ten sposob 2 akumulatory, dodam ze ten dodatkowy wtryskiwacz rozruchowy mam " na krotko" tzn na zwykly przycisk pod deska.
Czy ktos zna jakis sposob na ustawienie tego w optymalny sposob? czy mam po prostu bawic sie metoda prob i bledow?

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 10:32:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Predewszystkim napraw sterownik wtryskiwacza rozruchowego ,bo sterujac recznie mozesz poprostu "zalewac" silnik. Zobacz sam czy gdzies nie lapie lewego powietrza. Nastepnie jedz na diagnostyke niech ustawia ci zawartosc CO2.Jak to niepomoze to mozna szukac przyczyny w "elektryce" .A jesli chodzi o turbo to dokladnie objasnia ci starzy wyjadacze tego forum :562: .

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 11:10:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Ty sobie sprawdz najpierw rozrzad. Moze z pospiechu ci zabki poprzestawiali. Lepiej to zrob, bo to wazne.
Potem sprawdz na lampie zaplon.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 18:08:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
I sprawdź sobie wtryski czy dobrze podają paliwko...mam ten sam problem z gorącym silnikiem...winą jest jeden z wtrysków, który nierówno podaje paliwo jak jest silnik gorący.Jak jest zimny to nie ma problemu.

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 14:58:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
rozrzad i zapłon sa ok, pytanie gdzie jest ten sterownik i jaki ma symbol, i jak moge sprawdzic czy wtryskiwacze pracuja równo

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 15:10:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Przerabiałem to i nadal przerabiam... U mnie było tak: rano odpalam na 3 minuty.. gaszę.. próbuję odpalić i dupa... pomaga wypięcie czujnika temperatury odpowiedzialnego za wzbogacanie mieszanki na zimnym motorze.
Auto potrafiło zgasnąć przy hamowaniu na światłach... obroty falowały.
Z obrotami i gaśnięciem pożegnałem się po regulacji z prawdziwego zdarzenia (zapłon i paliwo/powietrze).
Auto nadal nie chce zapalać ale mam na to sposób.

I jeszcze jedno: jak regulowano mi auto zalecano wymianę wtryskiwaczy - więc to co pisze Robin jest wielce prawdopobne. Teraz wymieniam wtryski na nowe. :)

Motor to oczywiście 2.3 NF ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 15:29:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Hmmm jak sprawdzić wtryski.U mnie to robił mechanik.Metoda troche chałupnicza.Przynajmniej tak mi sie zdawało.Kompa nie można podłączyć bo gdzie ? Wytargał mi wtryski na zewnatrz.Czyli rozebrał wszystko od góry.Kolektor i inne bajery.Ja siedziałem w aucie i kręciłem rozrusznikem, a on wtryski w ręce (są na takich elastycznych przewodach) i sikał paliwkiem do miski.A i jeszcze jeden pomocnik mu coś tam wcisnął żeby paliwo poszło przez te wtryski (tak nie chciało).Ale tego już nie wiem.Maska mi zasłaniała.I wyszło , że jeden podaje z przerwami.To znaczy, nie otwiera się tak jak powinien na wolnych obrotach.Na mój rozum ciśnienie paliwa jest za małe w tym przypadku jak silnik jest rozgrzany.A, że narazie choruję na brak kaski więc sobie dałem spokój.Zalałem preparat do czyszczenia wtrysku i się troche poprawiło.Przynajmniej odpala jak jest rozgrzany :) Jeden wtrysk orginalny bosha do mojego wózka kosztuje 217 zł.A powinno wymieniać sie wszystkie.Potrzebuje 5 w najgorszym wypadku.Więc czekam na sponsora w tej chwili ;) Trochę się rozpisałem.Mam nadzieję, że jest to chociaż trochę zrozumiałe.

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 16:12:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
035 133 551F to wtryski do NF - koszt to 238 zł z tego co pamiętam za 5 szt. Czy do AAR są droższe a może źle patrzyłem ?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 16:16:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Źle patrzyłeś.Popatrz jeszcze raz.To jest cena za 1 sztukę.Niestety.Ten interes nie jest tani.Jakby to była cena za 5 sztuk mmmmmmmmmm..marzenia :)

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 18:50:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Tam jest napisane 5 sztuk.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:11:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Robin76 napisał(a):
Źle patrzyłeś.Popatrz jeszcze raz.To jest cena za 1 sztukę.Niestety.Ten interes nie jest tani.Jakby to była cena za 5 sztuk mmmmmmmmmm..marzenia :)


To jest najlepszy motyw koncowka wtrysku do diezla to 70zl a do Pb (1.8) to170 za sz :565: tuke

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:26:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Des, a gdzie tak jest napisane ??? Jeżeli za tyle sprzedadzą 5 sztuk to biorę od razu.

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:28:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mam tak w Etce ale moze źle czytam. :570:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 09:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
w mechanicznym wtrysku w 2,2 turbo jest jeszcze na bloku taki regulator ciśnienia który zmniejsz ciśnienie korekcyjne jak jest zimny silnik dzięki czemu włancza się ssanie. To jest często przyczyną kłopotów z odpalaniem zarówno zimnego jak i ciepłego silnika (w zależności od tego w jakiej pozycj się zablokuje). U mnie po wymianie tego ustrojstwa kłopoty znikneły.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 13:00:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
DeS napisał(a):
Mam tak w Etce ale moze źle czytam. :570:


masz racje , ta cyfra w przypadku ilosci swiadczy o calkowitej ilosci tego elementu uzytego w aucie ... a cena jest za sztuke ... poza tym koncowka wtrysku to nie to samo co wtryskiwacz

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 23:35:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
thx za rozwiniecie tematu, ja jednak dalej nie wiem jaki symbol tego przekaźnika do rozruchu, ktos moze wie?, Czarek, a dokladnie w ktorym miejscu ten regulator? czy to takie cos duzego po prawej z 2 wezami ( chyba paliwowymi)? i jak sprawdzic czy to jest ustawione prawidłowo?

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: