SimSS napisał(a):
Witam,
Mam problem.. poszukuję dobrego i sprawdzonego warsztatu w Warszawie, który zajmuje się regeneracją nastawnika. Moja niunia zaczęła szarpać już nawet na 4 biegu i robi się to już męczące przy jeździe.
Znacie może jakiś sposób na sprawdzenie nastawnika przed tym zanim się podejmie decyzję i odda do regeneracji, bo może coś innego mi szwankuje.
Miałem początkowo szarpanie na 5 biegu w okolicach 110 km/h teraz zauważyłem, że szarpanie się nasiliło i mam nawet na 4 biegu ok 2200 obrotów.
Z góry dzięki za pomoc.
Rada poparta doświadczeniami: nie baw się w żadne regeneracje nastawnika / czyszczenia. Problem powróci.
Szukaj używanej pompy wtryskowej - koszt 500-600 zł , koszt czyszczenia nastawnika to ok 300 zł. Ze sprzedawcą spisujesz umowę sprzedaży w której zastrzegasz sobie prawo zwrotu pompy gdyby ta po montażu była niesprawna. Sprawdzone po wielokroć ...
Nawet po panu w Nadarzynie przyjeżdżali po ok 2 latach do mnie ludzie z pytaniem co dalej. Wymiana pompy = święty spokój.
Powodzenia.