.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 16:24:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 13:54:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
dejf napisał(a):
Nie wiedzialem ze RS4 B7 to 4.2T :peace:
To co powiecie na to (z zycia wziete) porownanie chyba miarodajne:
Auto nr 1 - A4 B5 Avant 1.9TDI AJM 116/285 zrobiony na 193/410@2900rpm (pompki BQ+BRD+FMIC+chips)
Auto nr 2 - S4 B5 Avant 2.7 BiT AGB 265/400@3200rpm (seria)
Oba zdrowe.

Sprint od dwojki 30kmh do 150kmh - wynik S4 odjezdza powoli i przy 150km/h ma tylko jedną dlugosc auta przewagi mimo az 70ps wiecej, ukladu V6 i dwóch turbin. Diesel siedzi jej caly czas na zderzaku. Basket ma racje, diesel bedzie sprawniejszy jezeli oba beda mialy ta samą moc i wage. A te wszystkie AMG, RSki sa extra wiadomo, bo prawdziwe auta sportowe to tylko Pb, bo kto chcialby diesla za tyle kasy (stac go na paliwo) i nie krecic sie do 7-8tys obr.


A czy kolega wziął pod uwagę 250-300kg różnicy w wadze ?

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 14:08:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Wiesz.., wiadomo jaką skrzynie ma AJM - max co jest w stanie wysilic to 230kmh. Od 4000rpm (200kmh) szedlby juz niemrawo, gdzie eSka mialaby pewnie jeszcze jakis zapas mocy. Ale mimo to stary klekoczący R4 TDI radzi sobie calkiem niezle.
Co innego S4 po gierce hehe
Na A4 klubie jest B7 sedan 3.0 tdi zmodzone jezeli dobrze pamietam na 310/599 i z tego co czytalem kiedys to S4 B5 po sofcie ma problem....co nie znaczy ze w tym przypadku optowałbym za dieslem :): jezeli benza to tylko uturbiona.
Pozdrawiam i zachęcam do dalszej dyskusji bez zbednych emocji..

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 15:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
Baskecior napisał(a):
Nadal nie rozumiesz ...
Wygrywa SPRAWNIEJSZA KONSTRUKCJA.

łłłooo dżizas... przecież to nie ja tylko Ty w świetle rozważań nt. zakupu nowego auta lansowałeś opinię że 3,0TDI to dużo lepszy motor niż 4,2V8 a teraz nagle się okazuje że nie chodzi o porównanie aut A6 C6 3,0TDI vs. S8 D2 4,2V8 tylko o czystą retorykę nt. sprawności silników :(:

Ja odniosłem się do tematu zakupu auta i porównania tych dwu silników i w mojej opini zdecydowanie lepsze jest S8 ale za jeżdżenie autm tej klasy trzeba oczywiście odpowiednio płacić...
a w czystą retorykę nie chce mi się bawić bo temat zupełnie tego nie dotyczy.

Baskecior napisał(a):
Specjalnie napisałem: budujemy 2 silniki o tej samej pojemności z turbinami. Jeden PB drugi ON. Lejemy tyle samo paliwa na suw jednemu i drugiemu.

A ja specjalnie Ciebie zacytowałem bo nie napisałeś jak powyżej tylko:

Baskecior napisał(a):
Gołym okiem widać że 3.0 TDI w A6 na starcie ma identyczne przyspieszenie jak 4,2 w A8 ...

Nawiązując do tematu i wcześniejszych postów to chyba dla swojej wygody pominąłeś fakt że przedmiotem rozmowy bylo S8 D2 a nie A8 D2...
i gołym okiem widać że 3,0TDI dostaje w skórę ale...
stając na przysłowiowej kresce temat przyspieszania nie kończy się na 100km/h (1/4mili też mijasz przy większej prędkości) a jak już napisałem wcześniej różnica pomiędzy tymi autami jest taka że zabawa w S8 zaczyna się tam gdzie w A6 się ona kończy...
S8 do 200 rozpędza się w coś koło 20sek a w ile A6 3,0TDi ?? w jakieś 30sek ?? a co się dzieje powyżej... jak się bawić to się bawić i do tego zdecydowanie lepsze będzie S8 :P

Baskecior napisał(a):
Różnica w mocy to 80 KM. !!!
Teraz się zabawmy i wyrównajmy moce ...
Wynik z góry wiadomy ...

Nikt tu nie napisał że silniki ON i PB przy tej samej mocy będą miały podobny moment. Jeżeli do porównania silników bawisz się w wyrówanie mocy jednoczesnie wychwalając pod niebiosa moment jaki uzyskuje przy tej mocy to teraz zmień metodę porównania i weź dwa silniki wolnossące o tej samej pojemności i wtedy porównaj ich moce i momenty... jak teraz wypada silnik ON ;)

Baskecior napisał(a):
Oczywiście możemy bawić się dalej i każde z aut niech ma turbo. Dajemy tyle samo paliwa i bawimy się dalej. Mam napisać co się stanie ?

Dokładnie tak to napisałeś a dopiero później uszczegółowiłes warunki porównania - ja sobie zrozumiałem inaczej i miałem do tego takie samo prawo jak Ty przy niezrozumiałym porównywaniu silników n/a vs. turbo.

Baskecior napisał(a):
Widać to gołym okiem na zawodach ... Turbo nie turbo benzyny - wykręcone do zblizonych mocy TDIki leją konkurencję jak chcą.

Twoje porównania mnie rozbrajają...
same takie dziwadła gdzie nie ważne jest pojemność skokowa, ile cylindrów i n/a vs. doładowany ale porownujesz tylko moc udowadniając że turbo diesel do tego jeszcze dodatkowo podręcony ma wyższy moment więc lepiej jedzie - jasne że tak ale takie porównanie możesz o kant d..y potłuc bo zupełnie niczego nie dowodzi.

Napisałem już wcześniej... porównaj sobie dwa silniki n/a albo dwa turbo o tej samej pojemości... potem je zmodyfikuj (mechanika/elektronika) i porównaj ponownie.

Baskecior napisał(a):
Co do potencjału silników diesla - Audi doskonale o tym wie.

Jak na razie to skupili się na potencjale jaki ma w sobie silnik doładowany - stąd też ostatni tręd w motoryzacji na downsize i TFSI.

Baskecior napisał(a):
Teraz pracują nad zabudowaniem TDI`ka do R8 i każdy wie że będzie to maszyna z piekła rodem...

No tu akurat nic nowego nie napisałeś bo nad tym to pracują już dłuższy czas... pierwsze zdjęcia z tym motorem były już chyba w 2008 roku.

Ale znowu jedziesz tu trochę z nadinterpretacją... to że wrzucą do R8 TDI nie znaczy wcale o jego przewadze nad doładowanym silnikiem PB - wystarczy spojrzeć na RS6 C6 i jego silnik 5,0V10BiT 580KM 650Nm...
o ile dobrze pamiętam to zwykłym "cipem" modyfikuje się go na jakieś 708KM 800Nm...
dla porównania praktycznie identyczny pojemnością silnik ON z VW Touarega 5,0V10TDI 313KM 650Nm a po modyfikacjach (fabryczna wersja R50) uzyskujemy 350KM 850Nm...
noi gdzie ta powalająca przewaga silnika TDI :?:

Baskecior napisał(a):
Karty są rozdane, ale za tym wszystkim stoją stereotypy, marketing i inne uwarunkowania.

Jakież znowu stereotypy??

Baskecior napisał(a):
Dalej ... porównywanie 420 konnych aut z 230 konnymi to zabawa i też się dobrze bawię, ale jak wspomniałem - zalejmy oba 150 mg paliwa na suw i dajmy je dopalić turbosprężarkami.
Taki potwór zasilany paliwem rzepakowym spuści ciężkie lanie benzynowemu koledze o fachu.

Następne nic nie wnoszące porównanie... rozmawialiśmy nt. osiągów i radości z jazdy a tu jakiś przepis na to jak przejechać najwiekiększą liczbę km na kropelce paliwa i jak najtańszym kosztem :P

Baskecior napisał(a):
Niektórzy jednak wolą żyć duchem starych czasów - mają dotego prawo, ale współczesność narysowała inny scenariusz - viva Rudolf. :peace:

To ciekawe bo specjaliści z rynku motoryzacyjnego kreślą raczej rozkwit technologi zasilania LPG a nie ON które gonią w piętkę za silnikami PB w pogoni za spełnianiem coraz bardziej zaostrzonych norm czystości spalin.
LPG to w 99% silniki PB, CNG także robione są na bazie PB a rozwój silników hybrydowych to najczęściej także kombinacja silnika elektrycznego z PB a nie z ON. W usługowym transporcie drogowym też coraz częściej możemy spotkać LPG, CNG, hybrydy lub pełną elektrykę... czyżby udzial silników ON w rynku sukcesywnie się zmniejszał??
Jak to się ma do tak zachwalanego przez Ciebie TDI??

I żeby nie było - to tylko dyskusja, w moim odczuciu bez zbędnego ciśnienia :peace:

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 17:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Nikt nie porownywal S8 D2 do C6 3.0 TDI. Tylko ew. 300 konne 4.2 V8 w D2 z 3.0 TDI po lekkim modzie. Wtedy D2 dostaje...
Ameryki nie odkryłeś ze S8 przegania C6 3.0 tdi...heh
Jak chcesz porównywac S8 to wez również V8 tdi (po sofcie) np. 4.2 i wtedy porównamy przyspieszenie i koszta utrzymania.......

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 21:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja dodam tylko tyle że niestety żadne 4.2 pb od audi nie trzyma mocy czy to stare konstrukcje czy nowe fsi. A co do Nm to przecież diesle tracą ich sporo w stosunku do benzyny przez to że kręcą się niżej i mają inne przełożenia. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 21:44:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Abramo napisał(a):
Ja dodam tylko tyle że niestety żadne 4.2 pb od audi nie trzyma mocy czy to stare konstrukcje czy nowe fsi. A co do Nm to przecież diesle tracą ich sporo w stosunku do benzyny przez to że kręcą się niżej i mają inne przełożenia. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.


troche sie mylisz bo diesle mają dużo Nm tylko zakres w jakim jest dostępny jest niewielki a po co go wyżej kręcić jak już sie moment kończy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2010 21:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
No tak ale żeby osiągnąć jednakową prędkość w pb i on przy tych samych obrotach diesel musi mieć inne przełożenie niż pb a przez to moment mu się zmniejsza. Opieram to na pracy silników elektrycznych gdzie motor o niższym kv musi mieć niższe przełożenie aby nadgonić prędkością motor o wyższym kv poprzez co traci moment obrotwy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 08:08:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8330
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Biorąc moment obrotowy diesla weźcie pod uwagę moment na kołach a nie na silniku - bo ten nie jest intuicyjny i może bardzo zmylić. Diesel ma inne przełożenia skrzyni bo musi np 200 km/h osiągać przy 4000 RPM a benzyniak np przy 6000 - co oznacza że przełożenie skrzyni benzyniaka daje mu 1,5x większy moment na kołach - a ten właśnie moment "ciągnie" auto.

A 4.2 w automacie to muł i nie jedzie i zapewne 3.0TDI w manualu go objedzie.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 09:05:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
A 4.2 w automacie to muł i nie jedzie i zapewne 3.0TDI w manualu go objedzie.[/quote]

po modzie pewnie tak :)

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 09:15:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
przy krótkich sprintach czy jeździe po mieście diesel jak najbardziej niekiedy nawet lepiej się sprawdza nić Pb ale na długich prostych czy przy większych prędkościach benzyna ma przewage, na ćwiartke narazie diesle jeszcze troche z tyłu i tu mówie o profesjonalnych autach a nie cywilnych, tylko na torze diesle zaczynają rozrabiać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 09:41:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nadal podtrzymuję zdanie iż 3.0 jest w całej rozciągłości technicznie lepsze i doskonalsze.
4,2 to stara konstrukcja, która miernie ewoluowała w czasie. Ba! FSI pojawiło się bardzo późno a to technologia sprawdzona z powodzeniem od 1989 roku w ... TDI`kach.
3.0 TDI nie dość że trzymając na sobie kilka technologii zapewniających mu świetne osiągi nawet w serii - jest bardzo rozwojowym niewiele palącym motorem.
Tyle wstępu.

Moja retoryka odnośnie sprawności silników wynika z braku logiki tych, którzy dokonują tak bezsensownych porównań.
Napisałem już: porównuje się silniki o tych samych mocach i niech oba mają turbiny czy inne patenty. Chodzi cały czas o to że kluczem do zwycięstwa jest sprawność.
Dwa. Trzeba zrozumieć że sama pojemność nic nie znaczy, bo zalewając 4,2 turbo benz. taka ilością paliwa jak 4,2 TDI ten pierwszy będzie miał połowę swojej mocy a wtedy turbo nie będzie miało co robić poza szumem ...
Zabawa w sprint na 1/4 czy latanie po autostradach to domena benzyniaków. Nie kwestionuję tego. Z punktu widzenia większości jednak - mało przydatna. Zwłaszcza u nas :)

Cytuj:
Nikt tu nie napisał że silniki ON i PB przy tej samej mocy będą miały podobny moment. Jeżeli do porównania silników bawisz się w wyrówanie mocy jednoczesnie wychwalając pod niebiosa moment jaki uzyskuje przy tej mocy to teraz zmień metodę porównania i weź dwa silniki wolnossące o tej samej pojemności i wtedy porównaj ich moce i momenty... jak teraz wypada silnik ON ;)

Po co cokolwiek ograniczać ? Dyskryminacja dieselków ? ;)

Cytuj:
Twoje porównania mnie rozbrajają...
same takie dziwadła gdzie nie ważne jest pojemność skokowa, ile cylindrów i n/a vs. doładowany ale porownujesz tylko moc udowadniając że turbo diesel do tego jeszcze dodatkowo podręcony ma wyższy moment więc lepiej jedzie - jasne że tak ale takie porównanie możesz o kant d..y potłuc bo zupełnie niczego nie dowodzi.

Napisałem już wcześniej... porównaj sobie dwa silniki n/a albo dwa turbo o tej samej pojemości... potem je zmodyfikuj (mechanika/elektronika) i porównaj ponownie.

Przecież robię to od samego początku. NIe ja porównuję 4,2 do 1,9 TDI :D
Cytuj:
Ale znowu jedziesz tu trochę z nadinterpretacją... to że wrzucą do R8 TDI nie znaczy wcale o jego przewadze nad doładowanym silnikiem PB - wystarczy spojrzeć na RS6 C6 i jego silnik 5,0V10BiT 580KM 650Nm...
o ile dobrze pamiętam to zwykłym "cipem" modyfikuje się go na jakieś 708KM 800Nm...
dla porównania praktycznie identyczny pojemnością silnik ON z VW Touarega 5,0V10TDI 313KM 650Nm a po modyfikacjach (fabryczna wersja R50) uzyskujemy 350KM 850Nm...
noi gdzie ta powalająca przewaga silnika TDI :?:

Kiedy dieslowi nalejesz tyle paliwa na suw ile temu 5.0 biturbo z diesla zrobi się 580 KM i z 1200 Nm ... Do setki będzie baju baj a później wiadomo bo co w sprincie zyskasz na mecie już nie oddasz.

Cytuj:
Jakież znowu stereotypy??

Klient wchodząc do salonu wie że benzyna jest cichsza lepsza szybsza itp.
Klient wyjeżdzający z salony TDIkiem wie że w kabinie słychać tyle samo, o osiągach już wspominałem, jazdę miejską też.
Fabryka musi sprzedawać i benzyniaki i diesle. Gra na stereotypowych wierzeniach klientów to klucz do sprzedaży.

Cytuj:
Baskecior napisał(a):
Dalej ... porównywanie 420 konnych aut z 230 konnymi to zabawa i też się dobrze bawię, ale jak wspomniałem - zalejmy oba 150 mg paliwa na suw i dajmy je dopalić turbosprężarkami.
Taki potwór zasilany paliwem rzepakowym spuści ciężkie lanie benzynowemu koledze o fachu.

Następne nic nie wnoszące porównanie... rozmawialiśmy nt. osiągów i radości z jazdy a tu jakiś przepis na to jak przejechać najwiekiększą liczbę km na kropelce paliwa i jak najtańszym kosztem :P

Nic podobnego. Albo nie rozumiesz, albo sobie robisz jaja, więc spieszę z wyjaśnieniem: :)
Nie pojemność, nie turbiny - silniki jeżdżą na PALIWIE ! Budowa silnika, turbiny, technologie - to klucz do zdolności spalenia mieszanki i uzyskania żądanych parametrów. Co kogo obchodzi, że 4,2 benzyna potrafi wykrzesać 300 KM a wolnossący diesel musi mieć 10 litrów pojemności. Bez paliwa nie pojedzie.

Cytuj:
Baskecior napisał(a):
Niektórzy jednak wolą żyć duchem starych czasów - mają dotego prawo, ale współczesność narysowała inny scenariusz - viva Rudolf. :peace:

To ciekawe bo specjaliści z rynku motoryzacyjnego kreślą raczej rozkwit technologi zasilania LPG a nie ON które gonią w piętkę za silnikami PB w pogoni za spełnianiem coraz bardziej zaostrzonych norm czystości spalin.
LPG to w 99% silniki PB, CNG także robione są na bazie PB a rozwój silników hybrydowych to najczęściej także kombinacja silnika elektrycznego z PB a nie z ON. W usługowym transporcie drogowym też coraz częściej możemy spotkać LPG, CNG, hybrydy lub pełną elektrykę... czyżby udzial silników ON w rynku sukcesywnie się zmniejszał??
Jak to się ma do tak zachwalanego przez Ciebie TDI??

I żeby nie było - to tylko dyskusja, w moim odczuciu bez zbędnego ciśnienia :peace:

Specjaliści w chwili gdy Prius wchodził na rynek pisali o fenomenie, oszczędnościach i raju na kołach.
Fenomenu nie ma, oszczędności w paliwie mizerne, auto ciężkie i nieruchawe a boję się czy ktoś to odkupi zważywszy na koszta baterii i serwisu ...
Z przymrużeniem oka traktuję wypowiedzi speców - wolę podpatrzeć w Ingolstadt co nowego dzieje się w mojej ulubionej marce ;)
Wiem również , że przyszłość należy do silników elektrycznych. Wynalezienie doskonałego ogniwa elektrycznego położy kres wyścigowi benzyna vs diesel.
Kilka petro-krain arabskich zniknie w akompaniamencie zbiorowych samobójstw szejków ... :)

Pozdrawiam.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 10:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
OT
najlepsze jest to, że większość uważa, że 1,8 ADR w A4 nie jedzie ale 1.9 AFN to łeb urywa a setke 1.8 robi o sekunde lepiej :D
to samo biorać 3.0TDI w C6 i 3.2 FSi do setki pojadą równo a od setki beznyna powoli będzie zyskiwać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 19:32:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:30:14
Posty: 283
Lokalizacja: Jędrzejów / Kielce
następny zblokowany wyznawca momentu -> http://moto.onet.pl/forum.html#forum:MS ... VtMDAxLmpz

_________________
B3 Coupe 2.0 2004-2006
B4 1.9 TDI 2006-22.12.2007- skradziony :-(
C4 A6 ACK quattro avant 2008-2010
B6 1.8T quattro avant 2011-2017


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 06:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hubos21 napisał(a):
OT
najlepsze jest to, że większość uważa, że 1,8 ADR w A4 nie jedzie ale 1.9 AFN to łeb urywa a setke 1.8 robi o sekunde lepiej :D
to samo biorać 3.0TDI w C6 i 3.2 FSi do setki pojadą równo a od setki beznyna powoli będzie zyskiwać

Co do porównania 3.0 TDI vs 3.2 FSI to w Toruniu brałem udział w takich testach jako jeden z 4 pasażerów A6 3.0 TDI w automacie.
Obok nas jechał solo MJ w 3.2 i dostał lanie. :D Obydwie fury nówexy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 07:54:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
OT
najlepsze jest to, że większość uważa, że 1,8 ADR w A4 nie jedzie ale 1.9 AFN to łeb urywa a setke 1.8 robi o sekunde lepiej :D
to samo biorać 3.0TDI w C6 i 3.2 FSi do setki pojadą równo a od setki beznyna powoli będzie zyskiwać

Co do porównania 3.0 TDI vs 3.2 FSI to w Toruniu brałem udział w takich testach jako jeden z 4 pasażerów A6 3.0 TDI w automacie.
Obok nas jechał solo MJ w 3.2 i dostał lanie. :D Obydwie fury nówexy.


bo to był pewnie Multitronik :P heh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 07:54:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
OT
najlepsze jest to, że większość uważa, że 1,8 ADR w A4 nie jedzie ale 1.9 AFN to łeb urywa a setke 1.8 robi o sekunde lepiej :D
to samo biorać 3.0TDI w C6 i 3.2 FSi do setki pojadą równo a od setki beznyna powoli będzie zyskiwać

Co do porównania 3.0 TDI vs 3.2 FSI to w Toruniu brałem udział w takich testach jako jeden z 4 pasażerów A6 3.0 TDI w automacie.
Obok nas jechał solo MJ w 3.2 i dostał lanie. :D Obydwie fury nówexy.


bo ten 3.2 był pewnie Multitronik :P heh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:01:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
każdy rodzaj fanatyzmu jest zły :) i ten wątek, podobnie jak zbliżone wątki na forach volvo, jeepa czy mercedesa to potwierdzają.

z porównwaniem efektywności d vs b proponuję poczekać do pełnego rozwinięcia technologii tfsi.

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:20:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Nie ma nad czym się rozwodzic :D trzeba kupic 535d i fruwac nad 3.0d lub 4.2v8 :):
A po wirusie to juz nie ma o czym gadac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:45:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
rafala6 napisał(a):
Nie ma nad czym się rozwodzic :D trzeba kupic 535d i fruwac nad 3.0d lub 4.2v8 :):
A po wirusie to juz nie ma o czym gadac :D

Do 70k da rade :): ?
Szkoda ze nie wsadzili xd do tego

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
dejf napisał(a):
rafala6 napisał(a):
Nie ma nad czym się rozwodzic :D trzeba kupic 535d i fruwac nad 3.0d lub 4.2v8 :):
A po wirusie to juz nie ma o czym gadac :D

Do 70k da rade :): ?
Szkoda ze nie wsadzili xd do tego

No nie da rady :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 140 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: