.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 10:11:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5 tdi AEL quattro Prośba o ocenę logów]
PostNapisane: 06.wrz.2010 20:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam Proszę o ocenę logów . Zrobiłem je dla tego ponieważ auto tamtej zimy ciężko paliło . Nie wiem dlaczego ale grupa 014 018 nie chciała się zalogować
GRUPA NORMALNA
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
007
Obrazek
013
Obrazek
014 i 018 nie chciała się zalogować
BASIC SETTINGS
000
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
011 NIE ROBIŁEM BO NIE MA VTG
DYNAMICZNE
000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2010 23:48:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Jak na moje amatorskie oko to masz za wczesny zapłon (kąt wtrysku co mogło powodować kłopoty z rozruchem).
EGR zaślepiony ?

Jeżeli coś nie tak napisałem to mnie poprawcie.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 07:13:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Ja go nie zaślepiałem może sam z siebie jest tak zapchany

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:05:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ten samochod juz jest po modyfikacji sterownika...

Oprócz nieczynnego EGR, kulawego termostatu i lekko przyspieszonego zaplonu... nic ciekawego w tych logach nie widac...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:30:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
nieczynny egr no nic strasznego chyba bo i tak jest zaślepiany mam racje ? czy wyprzedzenie zapłonu może wpływać na ciężkie zapalanie przy bardzo niskich temperaturach ? W jakiej kondycji jest motor?

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:40:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No nie mylisz sie.
Motor ogolnie jest w dobrej kondycji.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 10:52:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
przemik mam jeszcze wykres do tego .Modyfikacja była zrobiona pół roku temu i zrobiłem od tego czasu około 20tys. Auto było hamowane na hamowni drogowej typu Dyno . Masz jakiś pomysł co do problemów z odpalaniem w zimie ? Kąt zostawić w spokoju czy coś kombinować.Co do wykresu wiem ze AEL ma 290nm ale stawiam na straty stawienie przez napęd
Obrazek

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2010 09:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Dziś zorientowałem się ile by mnie kosztowało wyciągniecie i uszczelnienie pompy w swoim Aelu i sprawa cena jest albo 350 zł albo 500 .To dobra cena ?

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 15:15:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Witam
Uszczelniłem pompę ale autko dalej ciężko pali na mrozach . Czy kąt wtrysku w tym przypadku może mieć wpływ na utrudniony rozruch ? Mój Kąt wtrysku to około90 tak ?Nie wiem czy jechać do mechanika żeby go opóźnił czy przyczyny szukać gdzieś indziej

_________________
VECTRA B 2.0 dti BYŁO==========>
AUDI A6 1.9 1z BYŁO=============>
AUDI A6 C4 2.5 TDI AEL Q BYŁO====>
VW JETTA 1.8 2xPIERBURG 2E2 JEST ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: