.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:30:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Prośba o ocene logów
PostNapisane: 24.sie.2010 19:21:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
Witam, od jakiegoś czasu zauwazam pewne niepokojące mnie objawy co do działania mojej A6. Auto przeszło reaktywację (wymiana wałków rozrządu, całej hydrauliki, zaworu EGR i N18, itd -wszystkie częsci z ASO).
Są jednak momenty, że auto jedzie lepiej a kiedy indziej jakby nie chce.
Mam pewne podejrzenia, ale nie chciałbym Wam nic sugerować ;).

Na razie logi statyczne, dynamicznych nie mam z kim zrobić (zwłaszcza przy tiptroniku), ale jak będzie potrzeba to będę jakoś kombinował :peace:

Logi statyczne:

- normalnie

000 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20621.html
001 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20619.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20616.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20618.html
007 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20615.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20617.html
013 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20622.html
014 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20620.html
018 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20623.html

- bs-y

01-000 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20638.html
01-003 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20636.html
01-004 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20637.html
01-011 http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_20635.html

Mam nadzieję, że nie pokręciłem linków, napiszcie co o tym sądzicie ;)

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 14:13:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
Nikomu nic się nie skojarzyło ???

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 09:23:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Te korekcje na 4 i 6 garku takie troche niepokojaco wysokie.
EGR - wyglada na mocno zasyfiony albo w ukladzie sterownia cos jest nie tak.
Zeby odpowiedziec na Twoje pytanie potrzebne bedą logi dynamiczne.
Tyle ode mnie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2010 11:56:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
pusta prosta, laptop na kolana i jazda. Dasz rade to nie manual, zeby miec ogarniecie cyrkowe
EGR Przemik pewnie stalo na jalowym jak przy Ns dlugo.
jak autko przeszlo reaktywacje, to dam sobie ''reke uciac'', ze lmm bylo trzymane w warunkach garazowych [bo to nie ich] i jakakolwiek ochrona nie byla uzyta.
Co do korekcji wlej czyscik na wtryski i dotrzyj hydraulike od razu, po trasie srednio 2,7 RPM z 50km,
Czekamy na Nd. :diabel:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: