Wow jakie turbo
![n :):](./images/smilies/052.gif)
To nie jest tak naprawde swist, tylko metalurgiczny oddzwięk prawdopodobnie ''jakiegos'' uszkodzenia/niedomagania wewnatrz T. Slychac prace sztangi jak byk.
te turbo moze Ci stanac [umielic sie], zrobic bum slimakowi, a to najdrozsza rzecz w turbo.
Nie widzac logow, proponuje Ci sie wybrac do specTubinowca i zrobic kompleksowa regeneracje bebechow za 1,2 tpln, biorac pod uwage ze naprawde nie zauwazyles zadnych powaznych nie domagan.
Mi padlo turbo po duzo mniejszym metalurgicznym ''swiscie'' nagle przejezdzajac przez skrzyzowanie redukujac bieg i to nie hardkorowo. Na moje szczescie sie umielila i zatklala w slimaku i nie poszla w glowice, ani nie zassala oleju.
Dlatego od ponad 3 lat jestem zwolennikiem w silnikach V6 pomiarow seryjnych dla danych kodow silnikowych, bez najmniejszego tykania sie do modyfikacji programu. Bo to nie wazne czy dobry mod czy lichy tak naprawde kazdy idzie ku zagladzie podzespolow i czesci silnikowych Amen.
Wczesniej, nie wiesz czy nie mial moda, lub 4x wiekszego przebiegu ewentualnie wsadu T od szympansa (piekne okreslenie Meszruma) od turbin... [dywagacje] Poza sprawnym uchem mozna wyczuc rezanie hydrauliki po dodaniu gazu za 1szym razem
![n :/](./images/smilies/005.gif)
, lub fatalnym stanem pokryw zaworowych.
soryy za OFF, ale czy to Ty kupiles od tesciow tego 2,5 czy to byl ktos inny?