.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:48:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [c4 2,5 tdi 115 kM AAL] dymi na bialo i nie reaguje gaz
PostNapisane: 21.wrz.2010 19:50:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
Witam wszystkich ponownie.
Pojawil sie problem w niuni mianowicie.
po nocnym postoju przy odpalaniu silnik startuje ale zaczyna strasznie dymic na bbialo jak by nie spalal paliwa nie reaguje na dodawanie gazu.
sprawdzone i ustawione kontrolnie wtryski u pompiarza wtryski nie leja i jest wszystko ok . dziwne bo na swiecach zarowych w momencie grzania jest 10 volt a nie okolo12 czy wyzej i dosc dlugo grzeja jak nigdy do tad.

czy to moze byc problem z nastawnikem pompy czy moze jakis czujnik temperatury powietrza czy cos takiego .
niestety nie mam mozliwosci chwilowo podlaczenia sie pod vag bo jestem za granica o samochod ma ojczulek w dyspozycji.

prosze o jakies pomysly i dzieki z gory

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [c4 2,5 tdi 115 kM AAL] dymi na bialo i nie reaguje gaz
PostNapisane: 21.wrz.2010 20:26:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
konrey napisał(a):
Witam wszystkich ponownie.
Pojawil sie problem w niuni mianowicie.
po nocnym postoju przy odpalaniu silnik startuje ale zaczyna strasznie dymic na bbialo jak by nie spalal paliwa nie reaguje na dodawanie gazu.
sprawdzone i ustawione kontrolnie wtryski u pompiarza wtryski nie leja i jest wszystko ok . dziwne bo na swiecach zarowych w momencie grzania jest 10 volt a nie okolo12 czy wyzej i dosc dlugo grzeja jak nigdy do tad.

czy to moze byc problem z nastawnikem pompy czy moze jakis czujnik temperatury powietrza czy cos takiego .
niestety nie mam mozliwosci chwilowo podlaczenia sie pod vag bo jestem za granica o samochod ma ojczulek w dyspozycji.

prosze o jakies pomysly i dzieki z gory

1) Napięcie na świecach jest ok (chwilka z prawem Ohma i będzie jasne ;) )
2) Wygląda to na klasyczny książkowy przypadek źle ustawionego kąta wtrysku.
3) Bez zapięcia VAG`a lub czujnika zegarowego w tył pompy trza pytać szklanej kuli ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [c4 2,5 tdi 115 kM AAL] dymi na bialo i nie reaguje gaz
PostNapisane: 22.wrz.2010 10:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:46:31
Posty: 33
Lokalizacja: mlawa/ARHUS
witam ponownie
No ma to sens co piszesz kolego.
co do swiec to zeczywiscie ojczulek miezyl ale na jednej swiecy gdzie reszta byla podlaczona , czyli jedna kwestja jest wyjasniona
co do reszty to mysle ze tez ma to sens poniewaz byly wymieniane koncowki wtryskow bo zaczely lac oraz ustwiane na nowo wszystkie lacznie ze sterujacym.
mozliwe wiec jest ze wszystko sie automatycznie poprzestawialo . tak mi sie zdaje .
no nic trzeba sie wstrzymac pewnie do jutra poniewaz niunia strartuje na warsztat niestety .
oczywiscie kazde sugestje mile widziane . :P

_________________
C4 2,3 BYłA
C4 2,6 V6 BYłA
C4 2,8 V6 BYłA
C4 2,5 TDI 6 GANG FULL AVANT BYŁA
C5 2,7 BITURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2010 21:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2008 21:58:37
Posty: 183
Lokalizacja: Świdnica
Auto: Audi 100 c4 2.5 TDI AAT
Panowie ten sam problem.

Biały dym i nierówna praca jak się odpala..
Kąt wtrysku do spr.. jak rozumiem z lektury..
Mam VAG-a w domu tylko nie znam jaka powinna być wartość żeby dobrze to ustawić .. Czy na VAG-a tego nie ustawiać ?

Może ktos pomóc ?

Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AVANT `93 AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2010 23:33:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
casian napisał(a):
Panowie ten sam problem.

Biały dym i nierówna praca jak się odpala..
Kąt wtrysku do spr.. jak rozumiem z lektury..
Mam VAG-a w domu tylko nie znam jaka powinna być wartość żeby dobrze to ustawić .. Czy na VAG-a tego nie ustawiać ?

Może ktos pomóc ?

Pozdrawiam


Zaloguj grupe 000 i 000 w trybie Basic Settings na max nagrzanym motorze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2010 08:32:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
casian napisał(a):
Mam VAG-a w domu tylko nie znam jaka powinna być wartość żeby dobrze to ustawić .. Czy na VAG-a tego nie ustawiać ?

Może ktos pomóc ?

Pozdrawiam


Dla AAT okolice 50-60 jednostek, VAG w tym przypadku będzie niezbędny do kontroli ustawienia.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: