.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 01:27:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B2 quattro]Pytanie odnośnie quattro co jest nie tak??
PostNapisane: 14.lis.2003 19:26:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2003 19:44:04
Posty: 22
Lokalizacja: Skierniewice
mam audi 80 quattro 2.2 z mozliwością załaczania blokad mostów. po załaczeniu blokady pierwszej (kontrolka pali sie miedzy przednia osiom) auto dziwnie zachowuje sie przy jeździe po asfalcie przy jeździe skrecając, po prostej jest ok.... co jest nie tak?? co jest do wymiany??
aha i jak chce zapalic druga blokade to sie nie włacza... co jest do wymiany/naprawy??
Z góry THX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 19:47:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wszystko jest OK. Mechanizm roznicowy jest po to zeby sie dobrze jechalo po zakretach (w skrocie), kiedy go blokujesz rzeczjasna nie bedzie juz sie dobrze jechalo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 19:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2003 19:44:04
Posty: 22
Lokalizacja: Skierniewice
a jak sie zapala pierwsza "szpera" to gdzie dokładnie blokuje sie mechanizm róznicowy??? chodzi wówczas o rozkład 50/50 czy przednia oś??
a co do zachowania auta to wydaje sie jakby miało sie coś zaraz rozlecieć....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:07:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
hehe szpecem od quattro to ja raczej nie jestem ale to ze przy zblokowanym ukladzie roznicowym wydaje sie ze sie zaraz rozleci jest pozytywnym objawem :573:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:37:57 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nasz dwie blokady , jedna to centalny mechanizm roznicowy , po zablokowaniu masz 50/50 i druga blokada to tylni most ... jak ci nie blokuje (nie zapala sie dioda to przede wszystkim sprawdz przelacznik i silownik przy skrzyni ... cala instalacja jest pneumatyczna i wszystkie wezyki musza byc szczelne zeby to dzialalo

p.s. gratuluje zakupu :) ... pochwal sie zdeiciami jak mozesz :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:54:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.paź.2003 19:44:04
Posty: 22
Lokalizacja: Skierniewice
Hans dzięki ale powiedz mi co jest nie tak ze to po asfalcie tak sie hu*wo sie z tym jeździ jakby cos sie rozwalało??tak ma byc??
napisz jak bedziesz na gg: 1542521 (mój numer)
a co do fotek to mam jak chcesz to zgadamy sie na gg to ci prześle...
mam pozatym kilka pytań do Ciebie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 01:32:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
chodzi o to ze kola podczas skrecania ida jedno po mnijesym a drugie po wiekszym luku ... jedno pokonuje dluzsza doge a drugie krotsze ... jadno kreci sie szybciej a drugie wolniej ... a w momencie kiedy wlaczasz blokade kazesz im krecic sie z jednokowa predkoscia ... tak wiec kolo ktore jest po wewnetrznej i powinno sie krecic wolniej robi cos w stylu tanca weza ... poprostu kreci sie szybciej poruszajac sie wolniej i wpada w poslizg ... w przypadku dobrej przyczepnosci kola robi to poprzez gwaltowne zrywanie przyczepnosci podskakujac do gory ... radzilbym nie wlaczac blokad na podlozu o dobrej przczyczepnosci bo mozna tak uszkodzic mechanizm roznicowy (blokada moze nie wytrzymac tych obciazen) natomiast na nawierzchniach o zmniejszonej przyczepnosci taka blokada ulatwia wprowadzenie auta w poslizg ... a w sytuacji kiedy ugrzezniesz , blokada ulatwia wyjechanie bo jak wiadomo wtedy najtrudniej o rowna przyczepnosc dla wszystkich kol ... wtedy wlaczasz blokady i kazde kolo ciagnie tak samo ... a ktores napewno ma przyczepnosc wiec powinno cie wyciagnac ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: przeczytaj se to
PostNapisane: 09.sty.2007 18:35:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sty.2007 18:28:25
Posty: 20
Lokalizacja: Olkusz
chłopie, kto normalny jezdzi z blokada po asfalcie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 19:12:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
czyzbysz dostal naminacje za odgrzanie najstarszego kotleta? > :peace: (patrz data postu)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2007 21:10:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bardzo ładnie... ponad trzy lata. Trzeba było pokusić się o jakichś cokolwiek wnoszący wpis....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: