Felunek wpadł do S2jki dzięki uprzejmości Rodzynka, który podjął je w swoich okolicach i przetransportował do Poznania na kfatrozlot. To jest ABT A25, obułem je w Federale 595 w rozmiarze właściwym. Wzór podobał mi się od dawna, choć nigdy nie urywał sutków. Chciałem coś innego niż jest teraz w modzie. Każdy teraz zakłada Avusy, a ja miałem takie przez 7 lat - starczy. Chciałem odmiany. Za rok może dwa pewnie znów zmienię. Na BBS LM mnie niestety nie stać
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia.
@ftb. nawet nie zauważyłem, że to już cztery lata - matko