mozna to tak (moge sie mylic )
na nagrzanym silniku mozna wlonczac wtryskiwacz rozruchowy i jeszcze dla zwiekszenia dawaki powietrza wlonczyc rozruchowy dodatkowy zawor powietrza
ktory wyglada tak jak ponizej
http://www.auto-solve.com/illustrations/aux_air_valve.gif
druga opcja to
pobawic sie tym aktywnym zaworem cisnieniowym po prawej stronie silnika
ktory zwieksza cisnienei wraz ze wzrostem podcisnienia w kolektorze dolotowym
i ktory zmniejsza dawke paliwa wraz ze wzrostem temp silnika
des a po za tym
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=333
sam o tym pisales
kiedys porobowalem podlonczyc rownolegle dwie pompki paliwa ale nic to nie dalo jedynie male wycieki paliwa na przewodach
oto linki
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm
http://www.typc4.de/23erTuning/23Tuning.html
zauwazcie takze ze kolektor dolotowy bardzo sie nagrzewa takze zchlodzenie go bylby takze jakims dodatkowym plusem
moge sie myslic
pozdrawiam