.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:32:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NF]Jak zwiększyć ciśnienie paliwa ??
PostNapisane: 14.lis.2003 19:00:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No właśnie...jak ?? 2.3 NF KE II Jetronic. :570:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 21:45:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm a czy ten ten regulator nagrzewania silnika ktory jest po prawej stronie bloku silnika nie ma zadnego znaczenia

tzn on daje wiecej paliwa gdy jest zimne powietrze a wiec mozna sie nim pobawic

a po za tym chyba kiedys pisales o silniku 2,3 179 ps i tam bylo cos o zwiekszaniu cisnienia paliwa o 10%

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 22:17:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
juziooo napisał(a):

a po za tym chyba kiedys pisales o silniku 2,3 179 ps i tam bylo cos o zwiekszaniu cisnienia paliwa o 10%

pozdrawiam


No właśnie to mnie interesuje. :D

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 23:03:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 29.lip.2003 10:50:14
Posty: 607
Lokalizacja: Poznań
Hehe, to ja sie tez pisze na info, ale z tego co rozumiem to poza zwiekszeniem dawki benzyny (poprzez zwiekszenie cis) trzeba by zwiekszyc ilosc powietrza, bo inaczej to tylko silnik sie bedzie zalewal - czy zle mysle?
Pozdro MJ

_________________
AUDI A6q 3,2FSI SEDAN '04
BMW X5 40D '11
ZLOTY: Bydgoszcz x6, Poznan x2, Torun x2, Lodz x1, Wolsztyn x1
!!! SMYCZE KLUBOWE -> LINK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 23:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
mozna to tak (moge sie mylic )

na nagrzanym silniku mozna wlonczac wtryskiwacz rozruchowy i jeszcze dla zwiekszenia dawaki powietrza wlonczyc rozruchowy dodatkowy zawor powietrza
ktory wyglada tak jak ponizej
http://www.auto-solve.com/illustrations/aux_air_valve.gif

druga opcja to

pobawic sie tym aktywnym zaworem cisnieniowym po prawej stronie silnika
ktory zwieksza cisnienei wraz ze wzrostem podcisnienia w kolektorze dolotowym
i ktory zmniejsza dawke paliwa wraz ze wzrostem temp silnika


des a po za tym

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=333

sam o tym pisales

kiedys porobowalem podlonczyc rownolegle dwie pompki paliwa ale nic to nie dalo jedynie male wycieki paliwa na przewodach

oto linki

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm
http://www.typc4.de/23erTuning/23Tuning.html


zauwazcie takze ze kolektor dolotowy bardzo sie nagrzewa takze zchlodzenie go bylby takze jakims dodatkowym plusem

moge sie myslic

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 00:06:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wkładkę filta powietrza prawie mam, wydech od turbo też, wtryski wsadzam nowe, pozostaje jeszcze głowica no i to paliwko. Kolektory narazie pewnie zostawie w spokoju.

Mam jednego speca od Jetronica w Wawie ale boję się nawet pytać bo nie wiem czy podołam potem finansowo :P

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 09:19:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
jak masz mechanicznie sterowane ciśnienie w rozdzielaczu za pomocą zaworka to nic prostszego - wykręcasz, podkładasz podkłądkę i już masz większe ciśnienie. Zeby podawałwięcej paliwamusisz odkręcić rozdzielacz od przepływomierza i wykręcić trochę śrubę regulacyjną z tłoczka rozdzielacza a nawet czasami trzeba dać podkłądkę. Dzięki temu będzie dawał więcej paliwa (bo samo ciśnienie to nie wszystko). Zostaje jeszcze powietrze i tu trzeba potem regulować mieszankę w przepływomierzu. Dodam tylko że podem jest niezły wir w baku i na przeglądzie nie ma się po co pokazywać jeżeli nie ma się znajomego diagnosty który mooooooocno przymknie oczy. :551:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 09:40:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
A na początku to należy włączyć opcję szukaj Panie Moderatorze :D
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=940

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 10:56:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A ma ktoś może jakieś zdjątka co mam kręcić ? Nie chcę rozj**ć :573:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: