.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 10:47:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 21:03:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Mały up date.

Auto jest właśnie po wymianie skrzyni biegów i sprzęgła. Poległy podczas jednej z wieczornych pojeżdżawek. Tak wygląda docisk po 10 latach :):

Obrazek

Przy okazji zostało shamowane na porządnej hamowni MAHA. Jednak iniercja przekłamuje :/

Obrazek

Na wiosnę wjeżdża FMIC ( wylatują SMIC-e ) i sprzęgło do 650Nm ( Clutchmasters FX400 - narazie założony LUK ). Bedzie też wystrojone na 1,5 bara ( teraz pompuje 1,32 ) i wymienione świece.

Za chwilę wjadą koła zimowe i być może...... :diabel:

ale o tym wkrótce :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 21:17:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Docisk lekko wessało :D

Przy pompowaniu 1.5 pomyśl nad poważniejszymi DVkami i może nowymi silikowami do dolotu ;)

Powodzenia :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2010 22:58:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
DeS napisał(a):
Przy pompowaniu 1.5 pomyśl nad poważniejszymi DVkami i może nowymi silikowami do dolotu ;)

Powodzenia :peace:


Zdecydowanie przy okazji FMIC-a wszystko zostanie ogarnięte :peace:

Zapomniałem podziękować Adamowi z firmy Sportmile za kompleksowe ogarnięcie tematu :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2010 07:18:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bzdura!!! Seryjne DVki spokojnie dadzą rade. Z tymi zaworami to chyba mit, bo śmiga kilka mocnych S4 na ori. Jedna znana mi bardzo dokładnie. DVka z końcówka numeru 710N. Silikon przede wszystkim zamiast tego badziewnego trójnika łączącego dooty - chyba sypie się najczęściej i jako pierwszy.
FX400 kozackie sprzęgło. Ładni łapie a pedał.... deptasz jak w masło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 22:22:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Kolejna porcja newsów.

Zrobiłem trochę porządków z autem na zimę :): i przy okazji wjechał FMIC :diabel: Miała zostać seria, ale wszyscy teraz idą w moce 500+ to trzeba było i u mnie trochę koksu dorzucić :):

Auto naprawde teraz zapina bez zająknięcia, kręci się chętnie do odcinki i chociaż warunki dziś nie sprzyjały to parę razy sobie pozwoliłem.... ;)

Co do FMIC'a to wklęję zdjęcia na dniach. Trochę mnie Adam przeraził jak zadzwonił że musi delikatnie podciąć zderzak, ale naprawdę wszystko jest ładnie schowane za kratkami halogenów, a przy tym pozostało to co miało zostać czyli halogeny, spryski no i hak. Auto musi zostać w 100% funkcjonalne, więc wywalanie któregoś z tych elementów nie wchodziło w grę. Drobna korekta w montażu zderzaka i będzie naprawdę git. FMIC jest naprawdę BIG i spoko wystarczy na moce 600+. Rdzeń jest Nissensa ( nie żaden chinol ), wykonanie Sportmile.

Poza tym dużo porządku w silniku zrobione. Przede wszystkim hałasujący napinacz rozrządu przez który czujniki stukowe cięły zapłon przy 5500 rpm. Dodatkowo rozrząd był przestawiony o jeden ząb, ciekło spod pokryw dekli, dv były do wymiany. Z drobniejszych rzeczy to zmienione zostały amory z tyłu i sprężyny na twardzsze, a z grubszych chłodnica oleju Mocala.

Także sporo rzeczy ogarnięte. Czekam jeszcze na sprzęgło Clutchmasters FX400 ( 6 łopatek ) i to ostatni mod przed wiosną. Brak $$$ :( Na wiosnę jak się trochę odkuję to wjadą prawdopodobnie sprężarki K04 z RS6 - w końcu muszę wykorzystać potencjał BIG FMIC'a :peace:

A oto wynik

Obrazek

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 22:46:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
:food:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 23:01:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Najssssss.... Trzymam kciuki za dalsze przyrosty :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 23:32:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Gratuluję!

Widać profesjonalne podejście do tematu :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 01:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2008 21:03:14
Posty: 154
Lokalizacja: Niepołomice
Piękna jest :):

K04 z RS6 dobrze jej zrobią :)

_________________
M6 e24 '87 black - restoring in progress
Chevy Camaro Type LT 350 '79 blue - restoring in progress
A6 C6 '05 2,0 TDI BLB sedan canyont - jest
A6 C5 '04 2,5 TDI BDH sedan silver - była
A6 C5 '98 1,9 TDI AFN sedan bordo - była
A4 B5 '00 1,9 TDI AJM sedan silver - była
Golf IV '98 1,6pb AKL silver - był
Golf III '96 1,6pb ABU gray - był

Zapraszam do obejrzenia fotostory z renowacji Chevy Camaro '79:
http://forum.detroitiron.pl/viewtopic.p ... b6901f2431


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 10:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Mam nadzieje ze sprzeglo wytrzyma mody, no chyba ze nie bedzie czesto uzywana procedura Launch Control. :d No gratuluje modyfikacji a poki co to wiadomo ze rozne graty z RS6 swietnie sie nadają do modzenia. Tylko ze troche kosztuja. Dbaj zeby RS4 mialo dalej fabryczny design. :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 11:23:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w stosunku do wykresu na górze strony różnica jest mega, pięknie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 11:50:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
KORU napisał(a):
Mam nadzieje ze sprzeglo wytrzyma mody, no chyba ze nie bedzie czesto uzywana procedura Launch Control. :d No gratuluje modyfikacji a poki co to wiadomo ze rozne graty z RS6 swietnie sie nadają do modzenia. Tylko ze troche kosztuja. Dbaj zeby RS4 mialo dalej fabryczny design. :-)


Sprzęgło wytrzyma spokojnie 600Nm ;) Co do designu to pozostanie jak najbardziej seria :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 10:18:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ciekawe ile ten motor jest w stanie zniesc KM bez kucia...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 11:32:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ładne kreseczki :)
W S4 zrobili 600PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 12:55:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
wowo napisał(a):
Ładne kreseczki :)
W S4 zrobili 600PS


No tak, ale na GT28RS....

Jak widać bez kucia spoko 600KM daje radę :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 18:14:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
designer napisał(a):
wowo napisał(a):
Ładne kreseczki :)
W S4 zrobili 600PS


No tak, ale na GT28RS....

Jak widać bez kucia spoko 600KM daje radę :peace:

Hmm, zrobic to zawsze mozna, tylko ile pojezdzi. To tak jak z teoriami o kuciu lub nie w S2. Sa tacy, co twierdza, ze 500 kucy nie zaszkodzi seryjnym korbom, sa tez tacy, ktorzy tak twierdzili :)
Swoja droga, zacne autko i obys go utrzymal przez dlugie lata.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 20:36:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Nikolasa S4 miała 600KM na seryjnym motorze i jeździła bezproblemowo rok, a potem została sprzedana do DE :!: do dalszego upalania, także to nie teoria tylko praktyka ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 20:44:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
designer napisał(a):
KORU napisał(a):
Mam nadzieje ze sprzeglo wytrzyma mody, no chyba ze nie bedzie czesto uzywana procedura Launch Control. :d No gratuluje modyfikacji a poki co to wiadomo ze rozne graty z RS6 swietnie sie nadają do modzenia. Tylko ze troche kosztuja. Dbaj zeby RS4 mialo dalej fabryczny design. :-)


Sprzęgło wytrzyma spokojnie 600Nm ;) Co do designu to pozostanie jak najbardziej seria :peace:


za to szczególne uznanie :piwo: bo łatwo takie coś skaszanić.
Wózek robi mega wrażenie :):

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 20:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
designer napisał(a):
Nikolasa S4 miała 600KM na seryjnym motorze i jeździła bezproblemowo rok, a potem została sprzedana do DE :!: do dalszego upalania, także to nie teoria tylko praktyka ;)


Bardzo wiele zalezy od nachylenia krzywej przyrostu momentu. Jak program jest zrobiony by szla lagodnie do gory to Ok, tylko wtedy nie wykorzystujemy mozliwosci sprezarki, cos za cos.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 22:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
S4 Nika jeździło tylko jakieś 4 miesiące zanim je sprzedał, pod koniec lipca dopiero było skończone


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: