Witam.
Po każdym włączeniu zapłonu (przed uruchomieniem rozrusznika) słyszałem pracującą krótko pompę paliwową (umieszczona w zbiorniku).
Po uruchomieniu silnika pompa paliwowa pracowała cały czas.
Bez żadnych wstępnych objawów nagle pompa nie włączyła się po przekręceniu kluczyka. Nie da się odpalić auta.
Bezpiecznik - dobry.
Po wyjęciu przekaźnika i złączeniu mostkiem styków włączających pompę - cisza.
Po wyjęciu pompy paliwowej ze zbiornika i podłączeniu do 12V - pompa pracuje.
1. Gdzie szukać dodatkowego czujnika, który powodował wyłączenie pompy przed uruchomieniem silnika, bo może to on nie działa?
2. Czy można (czy warto) go doraźnie ominąć powodując podanie zasilania 12V podczas włączenia rozrusznika z dalszym podtrzymaniem napięcia na pompie?
3. Czy czujnik wskaźnika poziomu paliwa ma jakikolwiek wpływ na zasilanie pompy napięciem?
4. Inne możliwe przyczyny (czy da się łatwo sprawdzić przekaźnik nie mając podobnego Audi "pod ręką"?)...
Dziękuję za uwagę.
**************************************************
Witam ponownie.
Zgodnie z sugestią jednego Forumowicza podłączyłem pompę paliwa bezpośrednio pod 12V z przewodu na którym pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu.
Wszystko działa prawie jak dawniej.
Na przewodzie paliwowym jest gdzieś "akumulator ciśnienia paliwa" i tam może być czujnik, który nie działa. Pompa włączała się na sekundę po włączeniu zapłonu ale zatrzymywała się jeśli natychmiast nie uruchomiłem rozrusznika.
Podejrzewam, ze akumulator ciśnienia i czujnik jest pod metalową osłoną przed prawym tylnym kołem - tak?
_________________ Audi 100 CS quattro 86
|