.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 12:50:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chip 2.7 biturbo
PostNapisane: 16.paź.2010 18:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Witam. Czy ktoś chipował 2.7BT? Ile można z tego mniej więcej wyrwać KM Nm? Jak później sie sprawuje fabryczne sprzęgło? Jak wytzymuje reszta osprzętu. Dzieki za info bo się zanoszę z czymś takim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 18:07:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
który 2.7 BiT, w czym?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 21:21:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Audi Allroad 2004 rok 2.7BT 250KM manual ....:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 21:41:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
tu masz na bazie S4 2.7 265KM http://s4sid.pl/7601/index.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 21:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
"tanie" podnoszenie mocy w zwykłym 2.7bit kończy się w okolicy 300 KM . Dalej, to troche grubiej trzeba iść. Już w dziesiątki tysięcy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2010 23:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Dobry program w tym silniku to podstawa. Nie boj sie o zywotnosc silnika bo one są do tego stworzone.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 08:26:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie.
Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 08:34:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo napisał(a):
Andrzej na swojej stronce opisał specyfikacje z kilku lat wstecz i nie są one do końca prawdziwe i aktualne. Zresztą jego auto nie jedzie adekwatnie do modów i nakładów jakie poczyniono w tym aucie.
Ogólnie, moce osiągane na setupach tam opisanych uzyskuje się na gratach z setupu poprzedniego :D


wszystko możliwe, nawet ten przedział od-do jeśli chodzi o KM i Nm jest troche za duży, poza tym on raczej jeździ na lajtowym setupie bo wiadomo nie lubi laga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 13:32:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Myśle tylko i wyłacznie o programie nic więcej ...Coś pod 300KM mi starczy pytanie o to sprzęglo czy wytrzyma więcej Nm czy sie bedzie ślizgać ... I czy potrzebny jest zegar doładowania koniecznie czy nie ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 13:45:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a co za problem z zegarem, przeciez to niewielki wydatek, a sporo pomaga w diagnozach jakichś niedomagań auta.
Sprzęgło wytrzyma, choć zalezy tutaj więcej od użytkownika, niż samego sprzęgła :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 14:43:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
i do tego w jakim stanie jest obecne sprzęgło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 15:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Auto ma ok 70 tys km ... nie wiem ile w tym prawdy wydaje sie miec tyle chociaz to prawie nierealne ale sadzac po srodku i kazdym elemencie srodka mozna w to uwiezyc ... tak czy tak 200tys nie ma. Sprzegło wydaje sie byc igła a pytam bo miałem Leona TDI 199KM i 460Nm i duuuzo problemów z turbo i sprzegłem a miałem spieka robionego ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 15:45:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 16:14:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
2rafal7 napisał(a):
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.


zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 17:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
hubos21 napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
Mi sprzęgło poszło przy 140tkm. Turbnki nadal elegancko śmigają mimo 211000tkm przebiegu. Jak dbasz tak masz, proste.


zmieniłeś na serie czy coś mocniejszego?


Na LUKa z tego co pamiętam + dwumas . Stare sprzęgło miało ponoć jakąs wade fabryczną, ułamał się jeden "pręcik" wpadł do skrzyni i ją zablokował, naszczęscie nic powaznego sie nie stało : ) (mogło byc niebezpiecznie kiedy takie co by sie stało np. przy wyprzedzaniu). Pamiętam, ze narobiłem wtedy w gacie bo akurat dałem "buta" na jedynce, usłyszałem trzask i silnik sie zblokował - pierwsze co do głowy m przyszło to, ze rozrząd strzelł :D

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 20:27:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Allroad nie jest autem do wyścigów, więc spokojnie można zakładać ori lub zamiennik ( np wspomniany LUK ). Wytrzymuje serię i program, ale jak już idziesz w większe moce to lepiej coś mocniejszego np. Clutchmastersa. Problem jest w okresie oczekiwania - min 3 tyg i w cenie ok 3000 pln. LUK cena ok 1200 pln. Ja jeżdżę od 2 dni na LUK-u i jestem mega zadowolony, ale na wiosnę i tak wrzucam FX400 - z tym że ja mam teraz 400 PS....

Reszta gratów też Ci wytrzyma program, bo 2.7T to jeden z tych pancernych silników - ma co prawda turbo, o które trzeba dbać, a tak poza tym to odporność jak 4.2 :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 22:26:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 22:28:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
kingkill33 napisał(a):
A gdzie robiłeś program i jaki teraz jest koszt jeśli sie orientujesz?


A z jakich okolic jesteś?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 22:38:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2010 19:01:05
Posty: 16
Lokalizacja: CK
Ja Kielce ale pasuje mi Wawa ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2010 22:45:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
No albo CompSport Kraków, albo MR Motors Warszawa...Ja bym pojechał do Kraka :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: