.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:59:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 7A 2.3 20V R5] Diagnostyka VAG
PostNapisane: 18.paź.2010 17:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2009 07:41:55
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Auto: Audi CQ V8
Witam posiadam Audi 2.3 20V 170Km z 1988r .
Podpinam się do niego VAG-iem 2.8 oraz 3.11 komunikuje się z ECU łączy się można odczytać błędy oraz je wykasować ale... i tu mam problem, chciałem odczytać Bloki pomiarowe ale na każdym jest ERROR, nie można żadnych odczytów robić - nawet obrotów nie pokazuje . Proszę o pomoc czy da się odczytywać, robić pomiary, logi części podpiętych do komputera

ECU to Hitachi - Auto Audi 80 Coupe Quattro 2.3 R5 20V (7A) z 1988r.

Może jakiś starszy program który by współpracował z VAG i robił logi - może z pod DOS

P.S. łączyłęm się też VWtools-em


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 19:31:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
There is no such things as ghosts :D

NIE MA BLOKÓW POMIAROWYCH DLA 7A .

Jest tylko blok zerowy. i bodaj 8 pozycji.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 19:33:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wojtek, Ty się ciesz, że w ogóle dałeś radę się podłączyć. Wiele osób z 7A może o tym tylko pomarzyć ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 20:15:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2009 07:41:55
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Auto: Audi CQ V8
łączy się za każdym razem tylko trzeba pamiętać żeby podpinać się na odpalonym silniku i przy każdym rozłączeniu - zgasić i odpalić ponownie silnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2010 21:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
W tym roczniku to tylko kody błyskowe błędów sprawdzisz.

7A po 03.90 dały się już sprawdzać VAGiem, te co miały dodatkową wtyczkę od ABSu (niebieską)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2010 04:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2009 07:41:55
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa-Wawer
Auto: Audi CQ V8
Na to wychodzi ze nie tylko Blyski bo do swojego sie podpinam vagiem i bledy kasuje tyle ze nie ma blokow pomiarowych


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: