przemekk74 napisał(a):
zgredek27 napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
To_JA_! napisał(a):
Oczywiście HID na czystych soczewkach/kloszach/lustrach daje mega efekt.
za montaz xenonow do lamp nieprzystosowanych do tego (brak przeslony odcinajacej linie swiatla) powinni biczowac na stacjach diagnostycznych.
Pozdrawiam,
Przemek
A soczewka co ma jak nie odciecie? Kwestia czy ma poziome czy tylko w góre:
w lampie przystosowanej do ksenonow jest po prostu brutalnie odciete swiatlo blacha. Rozwiazana bixenonowe to czasem odslanianie przeslony dla dlugich.
Wsadzenie xenonu do lampy niexenonowej to tak jakby jezdzic na bixenonie "dlugie"
Podtrzymuje...
Biczowac, biczowac!!!!
Pozdrawiam,
Przemek
Oj w wielkim bledzie jestes, gdyby tak bylo kazde mijania w soczewce swieciliby jak drogowe. Jest odciecie, po to jest regulowana przeslona w bixeonie. Nie wazne czy zarowka czy ksenon, odciecie musi byc...aby swiatlo nie przekraczalo pewnej granicy (mowa o mijania).
A jak Twoim zdaniem jest odciete swiatla w zwyklej soczewce pod zarowke?
Ma wiekszy próg np. w B5 jest identyczny dla xenonu i zarowki. dwie plaskie powierzchnie z malym zabkiem (powodujacym iz doswietlana jest bardziej prawa czesc drogi - mowa o lampie na kontynencie, w UK na odwrot).
Dla poglądu wrzucam zdjęcia z rezacze.pl w ktorych Bilu robil ksenon:
Soczewka w B4 gdzie nie bylo ksenonu, tak jak nowilem, po skosie scieta przeslona (zdjecie powyzej)
Rozwiazanie jak w ksenonie (przeslona z ząbkiem ale ścieta poziomo) w b5 juz jest cos takiego nawet w lampach ktore maja zwykle zarowki h7. Zdjęcie powyżej
Rozbieralem i lampy soczewkowe w b5 i b4... tak jest, jak w kazdej soczewce
Kwestia, mniejszego lub wiekszego uskoku...to juz bardziej rzecz producenta lampy i rocznika wypuszczenia.