.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:43:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] 2.0 101 KM. Szybko znikajacy płyn z chłodnicy...
PostNapisane: 19.cze.2010 15:16:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Witam, dzsiaj zaświeciła mi się kontrolka płynu chłodniczego,zatrzymałem auto, wyłączyłem silnik i zacząłem oględziny .Poziom płynu ponizej stanu minimalnego, temperatura silnika normalnie 90*C. Chłodnica na pewno nie jest strzelona, bo samochód stał na betonowym placu i było by widać jakikolwiek krople płynu.
Natomiast po ściśnięciu grubego węża wchdożacego do bloku silnika (wąż zaznaczony na rysunku) , wydobywa się plyn i ścieka po bloku silnika....
Ktoś mógły z Etki sprawdzić jak wygląda tam ta uszczelka i ew, jakie ma oznaczenia?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2010 17:03:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Tam jest oring.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2010 21:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 15:38:28
Posty: 129
Lokalizacja: EL/RBR
Przy wymianie oringa obejrzyj też ten plastikowy króciec. Ja miałem też tam wyciek i okazało się że króciec ma niewielkie pęknięcie od spodu.

_________________
Audi 80 B-4 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2010 10:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Kupiłem kompletny króciec wraz z uszczelką.
Temat do zamknięcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 10:24:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Witam
Pozwalam sobie odkopać stary temat, gdyż nie chcę zaśmiecać forum nowym wątkiem.

Jak już wcześniej pisałem, ciekł mi króciec, tam sprawa jest rozwiazana.
Teraz kapie mi gdzieś z chłodnicy. Czy mogę załatać ew, nieszczelność jakimś klejem 2 składnikowym typu distal itp ? Czy musze wypuszczać płyn z chłodnicy ? Jeśli tak, to jak ? Jest jakiś korek spustowy ??

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 11:34:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jak nie wiesz konkretnie z którego miejsca cieknie, to jak chcesz to zalepić ?
Najpierw znajdz miejsce nieszczelności, jak będzie dobre dojscie, to mozesz kleić, do tego nie trzeba spuszczac płynu ale miejsce musi być suche i odtłuszczone. Zawsze lepiej i pewniej takie miejsce zalutować. Do lutowania trzeba wymontować chłodnicę.
Płyn sam spłynie :D

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 12:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
falko29 napisał(a):
Witam
Pozwalam sobie odkopać stary temat, gdyż nie chcę zaśmiecać forum nowym wątkiem.

Jak już wcześniej pisałem, ciekł mi króciec, tam sprawa jest rozwiazana.
Teraz kapie mi gdzieś z chłodnicy. Czy mogę załatać ew, nieszczelność jakimś klejem 2 składnikowym typu distal itp ? Czy musze wypuszczać płyn z chłodnicy ? Jeśli tak, to jak ? Jest jakiś korek spustowy ??

wszelakie wynalazki typu kleje czy uszczelniacze zamulą Ci w pierwszej kolejności nagrzewnicę, którą trzeba będzie wymienić, później chłodnicę.
Proponował bym od razu znaleźć nieszczelność i ją zlikwidować...
Mój mechanik dysponuje takim przyrządem, za pomocą którego wyłapie każdą nieszczelność w układzie:
http://allegro.pl/zestaw-do-kontroli-uk ... 19596.html

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 13:53:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Problem był banalny, jeden z węży miał obluzowaną obejmę i przez to chłodnica w jednym miejscu była "spocona"... chłodnica wytarta, wąż dokręcony, płyn uzupełniony.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 12:30:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2010 23:36:17
Posty: 257
Lokalizacja: Sokolniki Las/ Ozorków
panowie a ja mam problem z innej beczki :D tez wymienilem ten ktociec oraz ten co byl z od strony kabiny i gdzies mi nadal leci plyn i nie moge znalesc gdzie :/ ani chlodnica ani weze. dodatkow z chlodnicy oleju mi chyba olej wycieka :/ silnik AAD

_________________
jezeli robie jakies bledy w pismie to napisz pw poprawie post.
[Mazda 323f BG creon 1.6 Sohc benzyna]bylo
[Audi 100 c4 2.0e AAD klimatronik]bylo
[Audi a6 c4 2.6 abc klimatronik]jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: