.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:49:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: c4 AAH i ACk Różnice w wydechu
PostNapisane: 20.paź.2010 21:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Panowie, potrzebuje informacji ponieważ ETKA mi nie potrafi pomóc. Pakuję ACK do c4, ack pochodzi z passata i oczywiście nie pasuje pierwsza część wydechu. Nie wiem za bardzo czy mam szukać kolektorów z ack z A6 C4 czy rur od kolektorów do katalizatorów. Może i kolektory i rury od nich są zupełnie różnie dla ack i aah w budzie c4? Kolektor w ack które mam wychodzi prawie poziomo a w aah pionowo.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2010 22:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
doradzał bym znalezienie rur od kolektora do kata ( w tym odcinku najprawdopodobniej jest montowana sonda lambda, o ile ten motor nie ma dwóch sond przed i za katem, a więc 4 na cały motor) lub dalej i ładne pospawanie już na włożonym silniku... kanał szlifierka kątowa i spawareczka...
powodzenia

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 15:22:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
DUCHowny napisał(a):
doradzał bym znalezienie rur od kolektora do kata ( w tym odcinku najprawdopodobniej jest montowana sonda lambda, o ile ten motor nie ma dwóch sond przed i za katem, a więc 4 na cały motor) lub dalej i ładne pospawanie już na włożonym silniku... kanał szlifierka kątowa i spawareczka...
powodzenia


Rury od kolektora do kata mam, zarówno od ack z passata i aah z c4. Szkopuł tkwi, że w passacie wydech idzie inaczej niż w c4. Potrzebuję kolektory z c4 ack i powinno być plyg&play.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2010 21:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
no tak ale to już A6 C4 więc allegro siękłania lub inny szrotozłom ;)

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: