.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 08:13:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Program do 2.5 TDi 180km AKE Quattro??
PostNapisane: 25.paź.2010 11:09:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2010 13:43:56
Posty: 9
Lokalizacja: Szczecin
Witam wszystkich klubowiczow. Mam pytanko. Chcem zrobic program do mej audiczki. Chcem zrobic to w V-techu w szczecinie. Czy polecacie u nich robic? Moja audiczka to A6 Avant 2002r 2.5 AKE quattro 180km. Pozdrawiam

_________________
AUDI A6 AVANT Quattro 2.5 TDi 180km AKE.
SEAT LEON 1P 2.0 TDi 140km BMM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2010 17:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Twoj samochod to tak stary piernik ze zrobi go kazdy tuner byleby byl trzezwy i chcialo mu sie najpierw auto zlogowac(diagnostyka) - jezeli chodzi o silnik
Nie napisales czy to manual czy tip bo ten drugi moze okazac sie problemem (nie musi ale w niektych odmianach wychodzi problem z przerzucaniem z 4 na 5 przy bucie) - koniecznosc przeprogramowania wtedy tipa dochodzi a tym nie kazdy tuner sie para.. konczy sie to wtedy tym, ze tuner zdejmuje i zdejmuje koks do moemntu az skrzynia przestaje glupiec ale okazuje sie, ze wtedy jest mizerny przyrost
W strych 2,5 uzywanych przez wiele lat przez nieswiadomych uzytkownikow najczesniej z roznych czasem blachych powodow konie uciekaja i najtanszy przytost mocy jest jak sie auto doprowadzic do porzadku (dziagnostyka na poczatek...)
Pozdrawiam,

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 18:53:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Oprócz tego kolega zapomniał dodać, że nie każde 2.6 v6 da się zakoksować skutecznie. Winne są temu ograniczenia w elektronice pompy w co poniektórych egzemplarzach.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 19:02:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Bobo napisał(a):
Oprócz tego kolega zapomniał dodać, że nie każde 2.6 v6 da się zakoksować skutecznie. Winne są temu ograniczenia w elektronice pompy w co poniektórych egzemplarzach.

taki stary piernik jak AKE tego nie ma...

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 23:01:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Z AKE nie da sie duzo wycisnąc... przekonał sie o tym jeden z naszych klubowych kolegow.
Dla mnie to auto jak jest sprawne oczywiscie - seryjnie jezdzi bardzo dobrze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: