.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 15:53:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 1.9 TDI AWX] Prośba o analizę logów
PostNapisane: 31.paź.2010 12:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Od tygodnia moja A4 łapie notlaufa i nie chce jechać szybciej niż 120km/h -wymieniona przepływka (bo stara padła), wymienione przewody podciśnieniowe, czyszczony EGR, sztanga na turbo chodzi (turbawka czyszczona profilaktycznie rok temu). Wymiana przepływki spowodowała, że auto zaczęło się zbierać, ale tylko do granicy 120 km/h - proszę o pomoc.
Teraz komputer wskazuje błąd 17965.

logi statyczne:
003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1773
010 - http://vw-passat.pl/vaglog/1776
011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1778

logi dynamiczne:
003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1782
010 - http://vw-passat.pl/vaglog/1783
011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1784

logi Basic Settings:
003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1775
011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1780

Proszę o interpretację wyników - z góry dziękuję.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 13:38:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Gigantyczna dziura w dolocie, lub leży czujnik ciśnienia doładowania, lub leży turbina.
Dodatkowo do sprawdzenia wężyki podciśnieniowe.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 14:02:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
dzięki - wężyki podciśnieniowe są wymienione na nowe dwa dni temu, we wtorek sprawdzę układ dolotowy intercoolera a potem zdejmę i rozbiorę turbinę (już raz ją miałem na stole przed rokiem).

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 14:46:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dwie opcje, albo igantyczna dziura w dolocie, lub kolega logowal auto w momencie gdy auto juz bylo w trybie awaryjnym. Jesli fktycznie zrobiles logi po "utracie mocy" to zrob logi gdy "jeszcze ma kopa".

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 14:57:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Problem w tym, że do tygodnia wstecz pomagało zgaszenie silnika i ponowny start, ale od ubiegłego poniedziałku auto ma muła. Rozpędza się do 100-120km/h i nie chce jechać. Logi dynamiczne na 3 biegu do 4200 obr/min a prędkość 120km/h :(:

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 15:10:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Wiec sprawdz caly dolot od turbo az do kolektora ssacego, musisz miec gdzies dziure, wszelkie opaski objemki, intercooler, itd. Mozesz tez zdjac gumowa rure, ktora dochodzi od filtra powietrza i zlapac paluchami za wirnik, praktycznie nie powinien miec luzow wzdluznych.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 15:17:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Turbina od zimnej strony sprawdzona przy wymianie wężyków podciśnieniowych i wymianie przepływki. Jeszcze raz (szczegółowo) zajmę się dolotem - podejrzewam chłodnicę intercoolera.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2010 22:53:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
uklad dolotowy + IC do sprawdzenia

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2010 11:18:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
spanky napisał(a):
uklad dolotowy + IC do sprawdzenia


szkoda, ze nie zrobil LOGOW PD bipów Takze. Jezeli sa na zgonie bip'y < 120 = tryb awaryjny. Lecz wyglada na dziure w IC. Jakies szczegolowe przydymianie?

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2010 12:31:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Stan PD były podglądany i są ok, auto nie dymi - czas na demontaż IC.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2010 12:43:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
stawiam na turbo, albo zatkanego kata lub wydech, ewentualnie mapsensor. przy dziurze w dolocie powinien byc batory za autem

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 10:41:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2008 15:06:41
Posty: 62
Lokalizacja: Legnica
A "gruchę" na turbawce kolega sprawdził - szczelna?

_________________
A6 C5 2.4 AML
_________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do
pierwszego to nie jestem pewien."
Albert Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2010 20:57:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Sprawdziłem gruchę - zdejmując i zakładając wężyk podciśnieniowy sztanga przesterowuje się. Jutro wymiana N75 - mam nadzieję, że to rozwiąże problem. Układ dolotowy sprawdzony - szczelny.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2010 20:44:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2007 21:22:12
Posty: 5
Tak jak pisał matyss logi robione w trybie awaryjnym zawór n75 wysterowany na ponad 90% od początku loga.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 23:02:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Wymiana N75 i chwilowa podmiana czujnika ciśnienia doładowania i nie było różnicy. Trochę podminowany wziąłem auto i wstawiłem mu w p....ę. Parę razy zwinąłem asfalt i ku mojemu zdziwieniu auto odzyskało wigor. Wszystko jasne - kierownice były jednak przyblokowane (słychać szmery turbiny - temat opisywany na forum ). W przyszłym tygodniu czyszczenie turbawki lub ewentualna regeneracja.
Teraz wiem, że poruszająca się sztanga nie gwarantuje prawidłowej pracy turbiny.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2010 23:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Dziękuję wszystkim za cenne uwagi i pomoc :peace:

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 21:09:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2006 16:22:04
Posty: 86
Lokalizacja: legnica
Dzisiaj zakończona operacja czyszczenia turbawki (syf w środku blokował kierownice, a nagar na podkładce pod wirnikiem turbiny od gorącej strony powodował odgłosy "zacierania". Jazda próbna wykonana 30 min temu i banan nie chce zejść z twarzy :D

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 02r
S-Line, 130 KM, AWX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: