przemekk74 napisał(a):
pewnie T podkarmia troche oeljem dolot - starosc nie radosc. dodaj sobie do tego podkarmianie olejem przez odme (pewnie masz na wezu gumowym od dolotu olej + moze na laczeniu weza odmy z wezem gumowym dolotu (laczacym przeplywke z T)
Uszczelnic dolot i juz...jezeli T trzyma cisnienie jak nalezy profilaktycznie 1200pln wydawac na to nie bedziesz?
Pozdrawiam,
Przemek
Być może to T puszcza lekko olej. Kupiłem tą turbinę miesiąc temu. Poprzednia miała uszkodzony wirnik i ona po zdjęciu gumowego węża idącego do zimnej części turbo miała te same ilości oleju. Odma w prawdzie wymieniona dwa lata temu. Zrobiłem na niej 20 tys km. Sprawdzę to połączenie czy tam nie widać oleju. Problemów z dostaniem do niego nie będzie?.
Cytuj:
laczeniu weza odmy z wezem gumowym dolotu (laczacym przeplywke z T)
ps.
w styczniu jak wymieniałem hydraulikę to wtedy właśnie klejony był IC (jak widać na foto) i mechanik mówił, że nie wyciekło z niego nawet grama oleju. Wtedy miałem stare, zniszczone turbo. Oczywiście na wężu dolotowym jak włoży się do niego rękę to jest lekko wilgotna, ale to ponoć mgiełka olejowa występująca w tych miejscach.