ArcioTDI napisał(a):
Ja mam u mnie w Coupe Quattro silnik AVF + turbo od BRD, i uważam że to optymalne rozwiązanie.
Zdecydowanie odradzam silnik AEL - owszem uważam że to super silnik ale brak mu potencjału.
Jeżeli ktoś chce kupić Coupe Quattro pod swap to polecam wersje z silnikami V6 - ja wkładałem AVF-a w miejsce silnika AAH, natomiast jeżeli ktoś chce wkładać AEL to polecam zakup Coupe Quattro z silnikiem NG/NM.
Zdecydowanie popieram zdanie kolegi, sam myślałem o swapie i AVF'ie zamiast mojego AEL'a (dużo większy potencjał i zakres użytkowy) ale przeważyły aspekty niezawodnościowe i modernizację AEL'a sprowadziłem do softu i nowej aparatury wtryskowej, a samochodu do założenia na tył torsena z V8 i ustawienia geometrii bardziej wyścigowej.
Dzięki takiemu podejściu nie mam żadnych obaw przy konieczności wyjazdu chociażby jutro na drugi koniec europy i z powrotem. Jednak jeżeli to nie ma być "potworek" do popisów w koło domu i na torze, niezawodność i dostępność części zamiennych to podstawa samochodu.