.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:18:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 AAH 2.8v6] mocowanie napinacza, gwintowanie otworu
PostNapisane: 08.lis.2010 11:37:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
witajcie koledzy:)..
mam ciekawy problem i nie bardzo wiem jak go ugryzc..konkretnie chodzi o napinacz paska wielorowkowego(..).wszystko zaczelo sie po wymianie termostatu,ktora nawiasem mowiac jest koszmarem ale wykonalna:D..musialem wykrecic wlasnie ten napinacz miedzy innymi.po wymianie termostatu zlozeniu plastikow ochronnych termostatu,zalaniu i odpowietrzeniu ukladu moglem wszystko do qpy zlozyc i zaczal soie problem..zerwal mi sie gwint ze sruby mocujacej wspomniany napinacz a do tego prawdopodobnie napinacz padl i chyba rolka ale nie o to chodzi..chce dowiedziec sie czy ktos z was posiada informacje dotyczace grubosci scianki wlasnie w tym miejscu gdzie wkreca sie ow napinacz..najlepiej byloby rozwiercic,nagwintowac na nowo i nowa srube wkrecic,ale wlasnie boje sie ze owa scianka jest zbyt cienka i ta operacje moze nabroic bardziej niz juz jest..z gory dziekuje za informacje na ten temat,a jak ktos ma lepszy pomysl to tez bede wdzieczny..niestety olac tego nie moge bo piszczy mi rolka paska,no i sam pasek musze wymienic wiec niestety musze to zrobic tak czy inaczej:/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 14:58:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
otwór jest w bloku, więc powinno być wystarczająco dużo miejsca, żeby otwór powiększyć o 1-2mm, ale głowy nie dam...
a nie możesz po prostu spróbować przegwintować istniejący już otwór?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 17:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2006 13:31:17
Posty: 270
Lokalizacja: kraków
Kolego myślę, że jak zostało trochę gwintu to można by dodatkowa na kleju śrubkę wkręcić

_________________
80 B3 1.8s (90 kM gazniczek) XI.1989 u ojca
A6 C4 2.8 AAH 174KM Quattro automat 1995 - gdzieś tam jeździ
A8 D2 4,2 300KM quattro automat - aktualnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 22:26:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Ja natomiast spróbowałbym z tulejka gwintowaną, którą wbija się w stary otwór rozwiercony do odpowiedniej średnicy. Technika podobna do tulejowania gniazd pod świece zapłonowe.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 10:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
HELI-COIL, V-COIL i temu podobne. POLECAM;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 19:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2010 18:51:37
Posty: 111
Lokalizacja: Gliwice
hmm..na klej chyba nie da rady,niewiele wkreca mi sie sruba w otwor i jak zakladalem pasek to napinacz wyskakiwal ze srubka..najchetniej przegwintowalbym ten otwor i na nowo zagwintowal ale wlasnie boje sie jednego..ile mozna i czy wogole mozna,bo moge sobie jeszcze wiekszy problem sprawic:/..hmm..tulejowanie(ciekawa propozycja)ponoc sa jakies sprezynki do gwintow,wkreca sie na srube i srube z takim czyms wkreca sie w otwor..slyszeliscie o czyms takim..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 20:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
już kolega Ci polecił http://www.4metal.pl/artykuly/helicoil- ... h-gwintow/

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: