.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:35:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4] hamulec awaryjny - chyba mam za dużo siły....
PostNapisane: 10.lis.2010 08:20:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wymieniałem wczoraj żaróweczki podświetleń w 90tce, i zdejmując osłonę hamulca ręcznego - tunel spomiędzy foteli - pociągnąłem ręczny do góry maksymalnie, bo wtedy łatwiej wyjąć tunel, i.... coś przeskoczyło, przycisk blokujący zapadkę ręcznego wyskoczył nienaturalnie do przodu i nie mogę odblokować ręcznego.... wajha stoi w poz. zaciągniętej. Coś musiałem zepsuć.
Jak rozebrać dźwignię ręcznego, żeby ją złożyć ponownie dobrze? Da się to zrobić z kabiny czy trzeba coś z podwozia odkręcać?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 09:03:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Od podwozia, możesz poluzować śrubę naciągu ręcznego . Chyba klucz '10' Wtedy jak poluzujesz, ręczny nie będzie miał dodatkowego oporu od strony samych kół, więc pozostanie kwestia odblokowania ręcznego od środka samochodu.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 15:22:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
doszedłem do tego, ze tak jakby wajcha od ręcznego poszła do góry cała - teraz nawet nie dociska jak jest złożona przycisku sygnalizującego zaciągnięcie ręcznego.
Strasznie to dziwne, muszę chcąc niechcąc rozebrać wszystko :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: