.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:50:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi C5 1.9 TDI brak mocy podczas jazdy
PostNapisane: 12.lis.2010 22:49:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 09:59:03
Posty: 54
Witam posiadam audi A6 C5 2002 1.9 tdi 130 KM zaczeły się dziwne problemy podczas jazy dodając gazu silnik wchodzi na obroty ale auto już nie idzie wystarczy puścić gaz i wcisnąc go jeszcze raz i dopiero autko idzie . dzieje się to podczas normalnej jazy i na roznych biegach Zaczeło sie to ok miesiaca temu sporadycznie ale dziś już ten problem jest cały praktycznie non stop
Czy ktoś wie co pada :(

_________________
Audi A6 1,9 TDI Avant 130 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2010 22:54:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
To jest automatyczna skrzyni czy manualna ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 09:30:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 09:59:03
Posty: 54
manual 5 biegów teraz już mam tak że po prostu żeby jechać muszę powoli dodawać gazu bo jak depnę mocniej to słychać tylko jak silnik wchodzi na obroty ale auto już nie idzie a jak dodaje powoli gazu to jest ok

_________________
Audi A6 1,9 TDI Avant 130 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 10:15:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sterownik silnika z jakiegoś powodu ogranicza dawkę paliwa.
Pachnie mi to na odległość zapieczonymi kierownicami spalin w turbinie, ale poprosimy o komplet logów aby można było Cię precyzyjnie naprowadzić na usterkę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 10:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2009 07:55:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
A może sprzęgło ?
Jak może silnik wchodzić na obroty a samochód nie przyspieszac ?
Gdyby był problem z paliwem lub turbo to raczej słabo by się wkręcał, ale samochód mimo wszystko przyspieszałby...

_________________
-=[ Audi A6 C5 - 2002 rok - 1.9 TDI AWX 130 KM - aktualnie 165 KM / 360 Nm ]=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 10:28:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mea culpa ...
Tak to jest jak po nieprzespanej nocy siada się do kompa ...

Mały_Radek ma rację i jest to oczywisty problem ślizgającej się tarczy sprzęgła.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 11:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2009 07:55:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie tak czytam co Ty tu za herezje opowiadasz... Hehe :):

cris6, a jak ostro przygazujesz na jedynce (czego nie powinieneś robić) to nie śmierdzi spalenizną z okolicy silnika/skrzyni ?
Proponuję jak najszybciej robić sprzęgło bo jak się rozsypie, to będzie kicha :/
Tarcza, docisk, łożysko no i sprawdzenie w jakim stanie jest dwumas. Oby w dobrym, bo inaczej wydatek kosmos :/

_________________
-=[ Audi A6 C5 - 2002 rok - 1.9 TDI AWX 130 KM - aktualnie 165 KM / 360 Nm ]=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 11:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 09:59:03
Posty: 54
No to nie ma jak takie wiadomosci na wekend :(

_________________
Audi A6 1,9 TDI Avant 130 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 12:27:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2009 07:55:59
Posty: 45
Lokalizacja: Warszawa
Sprzęgło kompletne to wydatek rzędu 600 - 800 zł...
Komplet z dwumasem (zamiennik oczywiście) wychodzi jakieś 2500 zł z robotą bo sam dwumas to jakieś 1200 - 1400 zł :!!:
Od pół roku nie mogę się zebrać, ale chyba jakiś kredycik będzie trzeba wziąć i zrobić :(
Nie radzę jeździć ze ślizgającą się tarczą.
Nie dość, że to niebezpieczne (o wyprzedzaniu nawet nie myśl), to jeszcze można dojechać dwumas.

_________________
-=[ Audi A6 C5 - 2002 rok - 1.9 TDI AWX 130 KM - aktualnie 165 KM / 360 Nm ]=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 13:16:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
cris6 napisał(a):
No to nie ma jak takie wiadomosci na wekend :(


proponuje Ci wsadzic luka. Poza tym poszukac kogos kto Ci udostepni karty na rabat w inter carsie - 20%.
Sprzegielko i dwumasik bangla do 160 no 190 [emerycjej jazdy] tkm.

A chlopaki, w AFNie 96r na aftomacie u znajomego w taxi sie tak dzieje, czy moze to byc kucajacy N75? Skrzynia byla robiona, wiazka nowa sterownik... taka sama kwestia but mul, odpuszczenie gazu i ponowne dodanie i idzie, nie jest to nagminne. poza brakiem nastaw pompy VP37 po wymianie rozrzadu... lekko rozjechany kat, reszta logow da sie wyrzygac.
dzieki.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2010 14:16:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
grejf napisał(a):
cris6 napisał(a):
No to nie ma jak takie wiadomosci na wekend :(


proponuje Ci wsadzic luka. Poza tym poszukac kogos kto Ci udostepni karty na rabat w inter carsie - 20%.
Sprzegielko i dwumasik bangla do 160 no 190 [emerycjej jazdy] tkm.

A chlopaki, w AFNie 96r na aftomacie u znajomego w taxi sie tak dzieje, czy moze to byc kucajacy N75? Skrzynia byla robiona, wiazka nowa sterownik... taka sama kwestia but mul, odpuszczenie gazu i ponowne dodanie i idzie, nie jest to nagminne. poza brakiem nastaw pompy VP37 po wymianie rozrzadu... lekko rozjechany kat, reszta logow da sie wyrzygac.
dzieki.

Tylko i wyłącznie Sachs!
Komplet do AWX/AVF kosztuje kilkaset zł i wymieniamy tylko zestaw. Przy okazji wymienić wysprzęglik, który kosztuje grosze.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2010 10:47:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 09:59:03
Posty: 54
witam tak jak pisaliście sprzęgło do wymiany
mechanik zaproponował mi dwumas na zamiennik jednomase ale nie wiem czy jest sens ??

_________________
Audi A6 1,9 TDI Avant 130 km


Ostatnio edytowano 15.lis.2010 12:22:10 przez cris6, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2010 12:15:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Sasch, Luk to pewnie miał na myśli mechanik, ale zapyaj wrazie czego czy nie jakies Firmy X.

Basket mam znajomego na taxi b5 AWX Wawa (czyli meczarnia przy 6manualu) i mu ladnie trzyma luk'a zestawik juz < 150tkm... Lecz moze sasch's u mnie będzie następny (b.pozytywne doznania po amortyzatorach w Mk5 szare sport standard, po prostu malina). I tez fakt wysprzęglik podstawowo, są to grosze a później okarze sie ze prawie 2x robota. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: