matysss napisał(a):
"gore" wtryskiwaczy mam seryjna a koncowki od modelu al, oznaczenie silnika arl o mocy 150km. Wsxystko po zlozeniu bylo ustawiane jak pan bog przykazal. Moge tez zalatwic noweczki cale pompki za 160funa/szt.
matysss, ale kolega ma AFNa 110KM na pompie
JDMek9 napisał(a):
trubina widze w przyzwoitej cenie a reszta praktycznie jak wszedzie tak mi sie przynajmniej wydaje... a wlasnie te wtryski ktore posiadasz pochodza z jakiegos innego modelu TDI czy sa to tez jakies specjalne na zamowienie ??? bo szczerze mowiac nieiwem kto lub co to jest cowboy:D.... wole sie przyznac nic udawac ze cos wiem
sprzeglo juz widze troszke drozsze i pytanie dotyczace jego, trzeba wymieniac odrazu czy mozna jezdzic do poki sie nieskonczy seryjne?? po za tym niewiem jaka kasa bede dysponowal po zakupie auta bo jak kupie A4 b5 to bede mial wiekszy budzet na modyfikacje a jesli bym kupil A6 C5 to modyfikacje byly by przeprowadzone po swietach wiec ze niema co sie spieszyc z tym bo to trzeba wszystko porzadnie zrobic i czesci tez niemoga byc byle jakie:D wiec czym wiecej info uzyskam tym bedzie lepiej dla mnie:D z gory dziekuje
ps. autko chcialbym robic w kierunku RS4/6 w zaleznosci co kupie wiec felga 18/19 cali RS hamulce z czasem tez bym kupic i oczywiscie zawieszenie gwintowane bo air ride troszke narazie jest zadrogi i niewiem jak sie na tym jezdzi szczerze mowiac
cowboy to ja kolego... robiłem pompki Matyssowi
w Wałbrzychu bywam ostatnio co tydzień..
jak chcesz 200KM ze 110KM silnika to
turbo BRD - zgadza się
pompa wtryskowa 11mm - szukaj z audi A4/A6 90KM oznaczenie silnika AHH - było tego troche na rynek UK
wtryski 230 - koncówki fratelli bosio z otworkami 0,230mm (seryjnie masz 0,205mm)
sprzegło tez trzeba raczej zmodzić ale może wytrzymać przy łagodnie poprowadzionym momencie
potrzeba do tego ogarniętego tunera, ktory nie dowali momentu z dołu..
no i pewnie MAP sesnor do wymiany na taki 3 Barowy