.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 23:25:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

który wybieracie??
Ankieta wygasła 21.lis.2010 11:54:12
audi A4 B5 29%  29%  [ 21 ]
audi A6 C4 71%  71%  [ 52 ]
Liczba głosów : 73
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:01:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Ja bym się nie zastanawiał i kupił A6 C4 chyba że lubisz ciasnotę... Nie powiem co mnie strzela jak jeździmy kolegi A4 B5

Jak chcesz diesla bierz 2.5 TDI AEL
jak Pb to 2.8 AAH albo 2.8 ACK

oczywiście najlepiej jak by bylo quattro

Stare poczciwe auto na starej konstrukcji jedno wahaczowej.

Samochód bardzo trwały.Ja Swoim klekotem zrobiłem w rok czasu po mieście jakiej 35.000 i nic nie wyskoczyło.Normalna eksploatacja rozrzad oleje filtry i tyle.Jestem zadowolony

Jak masz więcej gotówki szukaj S6 C4 4.2 :peace:

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:09:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jedno i drugie to dobre auto, jak napisał kolega powyżej różnica w przestronności środka jest ogromna, A4 jest lekko ciasne zwłaszcza z tyłu, ma bardzi komfortowe zawieszenie ale jest drogie w naprawie, co do silników to odnośnie A6/C4 masz w poście wyżej, do A4 najlepszy 1.9 TDi, 1.8T albo 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:24:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.maja.2010 09:41:03
Posty: 12
Lokalizacja: Słupsk
za cenę w miarę ogarniętego A4 masz C4 na full wypasie gdzie nie ma co sie za bardzo psuć (2.5TDI), za to zawieszenie w A4 to już legenda z uwagi na stan naszych dróg (dobry komplecik wahaczy 1500zł)

_________________
AUDI A6 C4 2.5TDI 115KM
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
wahacze do a4 jak kolega napisał za 1500zł wytrzymują podobno 90-100 tys km w polsce. czy wahacze z c4 załóżmy lemfordera są trwalsze?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:49:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.maja.2008 21:27:36
Posty: 256
Lokalizacja: Biała Podlaska
Wszystko to co piszą koledzy jest prawdą tylko o wiele łatwiej jest znaleźć A4 w naprawdę dobrym stanie niż A6 c4 które w większości już to szroty. Wystarczy spojrzeć na ilość ofert sprzedaży jednego i drugiego modelu. Wszystko zależy od tego jaką kasą dysponujesz na zakup auta.

_________________
Audi A6 C4 2.5TDI AEL- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 12:58:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Zdecydowanie C4/A6 ale jak przedmówca trafnie stwierdził, większość egzemplarzy to szroty z realnymi przebiegami w okolicach pół miliona km...

Szukaj A6 i miej oczy otwarte na ładne A4 ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 13:21:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
A ja jeżdżę C4 już 5 lat i kupiłbym A4 AFNa quattro. Dlaczego? Bo młodszy. Owszem ciaśniejszy, ale zawieszenie ma bardziej komfortowe (C4 na seryjnym zawiasie i 17stkach jedzie identycznie komfortowo jak obniżone A4 na 18stkach).

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 13:27:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Oddałem głos na A4, z C4 już się wyleczyłem, trochę odstaje od nowszych konstrukcji.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 13:37:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeśli ma być trwalsze , prostsze , tańsze w naprawach zawieszenia: C4
Jeśli bardziej komfortowo - B5.
Zalecane silniki diesla do obu nadwozi:
B5 1,9 TDI AFN/AVG
C4/A6 2,5 TDI AEL.
Jeśli benzyniaki: w obydwu przypadkach 2,8 ACK.
W obydwu przypadkach sugeruję napęd quattro.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 15:20:39 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8328
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Zdecydowanie C4, najlepiej z 2.8 quattro

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 15:52:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Jest o tym wiele, goń do szukajki. Jak mogę wtrącić to w C4 tylko AEL ,lub ACK.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 21:11:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Co tu dyskutować, wyniki ankiety są jasne.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 22:03:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
zawsze można połączyć przestronnośc C4 z komfortem lekko świeższego B5 wybierając C5 w miare możliwości finansowych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 10:48:13 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Głos na C4 rzecz jasna, chyba uzależniłem się już od tego modelu... Jeżdżę od 2002 roku i tylko egzemplarze wymieniam :): Sam się sobie dziwię że jeszcze się nie znudziłem. A4 B5 bo prostu mi się nie podoba, chyba że Avant quattro, koniecznie po lifcie. Co do silnika, polecam AAH - prostszy silnik = mniej problemów, a przyrost mocy w ACK nie jest aż tak strasznie odczuwalny. Z diesli oczywiście AAT/AEL, ale ciężko znaleźć coś w sensownym stanie (większość ma przebieg z zakresu 0.5-1 mln km, a co za tym idzie widoczne zużycie) i wyposażeniu (chociaż klimatronic trafia się dosyć często). Obecnym egzemplarzem jeżdżę 3 rok, przejechałem nim już ponad 100kkm, jednak ACK uważam za bardziej kapryśny silnik od AAH, a na pewno w przypadku posiadania LPG...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 13:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
Bezapelacyjnie C4
Tańsze w utrzymaniu.Wrażenia bezcenne

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 17:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2010 09:34:39
Posty: 294
Lokalizacja: Wrocław
Na temat B5 się nie wypowiem. A jeśli chodzi o C4 to dobre poczciwe autko. Bardzo łatwe w naprawach...a także w rezaniu...Blenda od esy lub blenda USA,tempomacik,spryski reflektorów...Wszystko bez żadnego wiercenia,szlifowania...odkręcasz-przykręcasz...fajny felunek,możesz też ciachnąć jakieś fajne foteliki od eski...itp itd. hmmm...B5 to B5 :/

_________________
było Audi 80 Quattro b2 motor KK rocznik 1984...
było Audi 90 Quattro b2 motor KV rocznik 1986...
jest Audi A6 C4 Quattro Avant 2.5 TDI AEL...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 18:05:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 22:12:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
przemik napisał(a):
C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

... a ankieta sobie.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 23:21:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2010 08:34:39
Posty: 54
Lokalizacja: Białystok
moim zdaniem a4 b5 jest duzo brzydsze od a6 c4 nie mowiac o wnetrzu..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2010 00:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BiLu napisał(a):
przemik napisał(a):
C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

... a ankieta sobie.

... a 8 mln Polaków głosowało na Kaczyńskiego ...

Zresztą o gustach się nie dyskutuje. Oczywistą oczywistością jest iż B5 jest technologicznie nowsze a słynny AAT/AEL nie pozbawiony wad, choć osobiście uważam je za najlepsze wielocylindrowe TDI`ki ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: