.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 13:03:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hamulce pomocy!!!!!!
PostNapisane: 12.lis.2003 22:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
Witam

Mam taki problem a wiec pedl hamulca jest twardy przy wylonczonym silniku
a jak wloncze silnik to jest miekki jak sprzegielko
nacisne go dwa razy i lapie ale pozniej znowu to samo

odpowietrzylem hamulce przez jakeis 10 min bylo dobrze ale pozniej to samo i znowu sie zapowietrzyly i tak w kolko co robic ????

jak naciskam na hamucel to potrafi mi samochod zgasnac

pozdrawaim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 00:49:10 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz czy nie masz wyciekow plynu hamulcowego ... jezeli nie to prawdopodbnie pompa hamulcowa puszcza pomiedzy sekcjami ... rozbierz pompe , wymien gumki , sprawdz czy pompa nie jest porysowana od wewnatrz ... drugi temat to hydrauliczna pompa wspomagania hamulcow ... sprawdz rowniez czy nie przepuszcza tlok pompy hydraulicznej ... no i w koncu ... sprawdz regulator sily hamowania tylniej osi ... on nie musi sie pocic zeby zapowietrzal uklad ... omin go wezykami i sprawdz ..

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 08:52:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
jeżeli silnik ci gaśnie to ja bym tu stawiał na uszkodzone servo albo wąż podciśnieniowy ma nieszczelność i to poważną. NIc ci nie syczy pod maską??

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 09:28:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
no nie wiem czy mi syczy raczej za glosno jest pod maska

wyciekow nie mam, tak jak by sie zapowietrzalo przez serwo bo gdy ciagnolem samochod i hamowalem to hamowal jak na brak wspomagania tak jak zawsze a po wlonczeniu serwa (zapaleniu silnika) prostu pedal sie zapada po nacisnieciu


czy moze byc taka przyczyna ze serwo przepuszcza powietrze do ukladu ??? tzn przez waz podcisnieniowy z serwra moze byc zabierane podcisnienie potrzebne do utrzymania niskich obrotow ????


dzienki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 22:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
juz zrobilem serwo wporzo waz byl pekniety ten podcisnieniowy
ale dalej nie ma hamulcow tzn sa jak napompuje pedal

i teraz jak je odpowietrzyc czy na kazdym kole czy tylko na tym ktore jest najdalej czyli tylne prawe (siedza za kierownica ???)


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 22:43:06 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
odpowietrza sie wszystkie kola ... zaczynajac od najdalszego (prawy tyl ) poprzez lewy tyl, prawy przod i na lewym przednim (najblizszym) konczac ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 15:09:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
I jak masz ABS nie zapomnij podczas odpowietrzania załączyć stacyjki (zapłonu).

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 17:51:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Robin76 napisał(a):
I jak masz ABS nie zapomnij podczas odpowietrzania załączyć stacyjki (zapłonu).

ze tak spytam: a po co???

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2003 20:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Ja w sumie to nie wiem niestety, ale jak byłem na warsztacie i mi odpowietrzali ciśnieniowo to gościu ekstra spuścił drugi raz podnośnik z autem żeby załączyć zapłon jak dowiedział się, że abs jest.Więc chyba to ważne jest.

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:12:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Przy autach z ABS trzeba czasem odpowietrzać pompę ale po co włączać zapłon to też mnie dziwi

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:14:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze po to zeby wiecej skroic z kasy klienta ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:15:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Nie rozumiem co ma do kasy włączenie zapłonu ??????

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:17:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wiecej czynnosci = wyzszy rachunek , bardziej naczaruja przy robocie= bardziej naczaruja na rachunku ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:19:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
I ile wg Ciebie mi naczarowali ? Jakie normalnie są stawki wymiany płynu hamulcowego ?

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:23:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
;) .. ja jak wymienialem to placilem cos kolo 20 pln ale jak mialem warunki to tez sam wymienialem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:28:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 01:03:07
Posty: 91
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Ja nie mam niestety warunków.Ale masz rację skroili mnie więcej o całe 5 zł :567: ;)

_________________
- AUDI 100 C4 2.3E -

Obrazek
Klikać ;)

Pozdruffka....Robert


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:30:34 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to pewnie za to wlaczenie zaplonu :056:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2003 14:39:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
i dodatkowe opuszczenie podnośnika :564:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2004 11:27:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
albo masz zapowietrzone hamulce albo pompa przepuszcza pomiedzy sekcjami ... na poczatek sprobuj odpowietrzyc hamulce i przejedzz sie zaraz po odpowietrzeniu ... jezeli bedzie OK a po jakims czasie ( kilka dni) znowu sie uklad zapowietrzy , szukaj nieszczelnosci ... swego czasu mialem tak i okazalo sie ze regulator sily hamowania tylniej osi zapowietrzal uklad ale nie ciekl ... jezeli jednak uklad nie jest zapowietrzony to z duzym prawdopodobienstwem jest to wina pompy ... dla pewnosci zwroc uwage czy zaciski hamulcowe nie sa pozacierane ... taka czynnosc jak wymiena gumek w zaciskach jest wymagana jezeli gumy ochronne na tlokach sa w jakikolwiek sposob uszkodzone ... noo ... i oczywoiscie wymien plyn hamulcowy bo jeseli jest stary to moze i z gumami jst to amo ... czyli sa stare

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: